کد خبر: ۱۶۰۹۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «نیمکت نشینی هایم به دلیل مصدومیت است.»

598؛ عباس محمدرضایی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «خوشبختانه جایگاه خوبی در لیگ به دست آورده ایم اما این جایگاه را باید حفظ کنیم. این هفته بازی سختی با پرسپولیس داریم که باید با تمام قول وارد زمین شویم و انشاءالله 3 امتیاز را بدست آوریم.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس تیم خوبی است. آنها چون هفته گذشته بازی را باخته اند، خطرناک هستند اما سابقه این دیدارها را داریم. فولاد در شرایطی است که باید همه دیدارها را با موفقیت پشت سر بگذارد. روندمان روبه رشد است و می خواهیم این روند ادامه داشته باشد.»

 

هافبک فولاد در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست با پیروزی بر تیم دایی، این تیم شرایط بحرانی پیدا کند، عنوان کرد: «این موضوع به ما ارتباطی ندارد. ما به تیم خودمان می اندیشیم و اینکه بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.»

 

محمدرضایی درباره نیمکت نشینی هایش در فولاد تاکید کرد: «من مصدوم بودم و به همین خاطر روی نیمکت نشستم. این موضوع دلیل خاصی نداشته است البته کمی هم دیر اضافه شدم و این موضوع نیز بی تاثیر نبوده است.»

 

وی درباره مطالباتش از استقلال افزود: «من هنوز پولم را نگرفتم. چند بار با مسئولان استقلال تماس گرفتم اما پاسخگو نبودند. وقتی احترام آدم را نگه نمی دارند من هم از طریق مراجع قانونی اقدام می کنم. اگر تا شنبه پولم را ندهند شکایت می کنم. امیدوارم کمیته انضباطی هم با باشگاه های بدهکار برخورد کند. این درست نیست که فقط حرف بزنند اما در عمل چیز دیگری را ببینیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها