کد خبر: ۱۶۰۹۶۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «از اولین روز که به سپاهان آمدم می دانستم چه کار سختی در این تیم دارم.»

598؛ علی حمودی درباره شرایطش در سپاهان اظهار داشت: «وقتی به سپاهان آمدم خواستم حرفه ای باشم و با دید باز به فوتبال نگاه کنم. نمی خواستم پشیمان باشم و سعی کردم شرایط خوبی را برای خودم فراهم کنم. از اولین روز که به سپاهان آمدم می دانستم چه کار سختی در این تیم دارم.»

 

وی درباره شرایط بد بازیکنان جدید سپاهان ادامه داد: «گاهی فوتبالیست ها که تیمشان را تغییر می دهند شرایط برایشان سخت می شود. همه بازیکنانی که امسال به سپاهان آمدند بازیکنان خوب بودند و من اطمینان دارم با گذشت زمان شرایط برای آنها بهتر خواهد شد.»

 

حمودی افزود: «من هیچ مشکلی در اصفهان ندارم. در سپاهان راحت هستم و روز به روز بهتر می شوم. بازی در سپاهان مثل بازی در استقلال و پرسپولیس است. در اصفهان هواداران این تیم را دوست دارند و انتظارشان بالا است. من می دانستم دارم به یک تیم قهرمان می آیم و کار سختی دارم. شرط این بود که من در یک تیم شهرستانی هم بتوانم خودم را نشان دهم نه اینکه فقط در استقلال خوب باشم. من در سپاهان چشم به تیم ملی دارم و از شرایطم راضی نیستم.»

 

وی درخصوص اینکه آیا خبری از مجتبی جباری دارد یا نه؟ گفت: «دوست داشتم مجتبی الان در سپاهان بود اما متاسفانه نیست. مجتبی دوست داشت همیشه آماده باشد اما اخیرا این شرایط را نداشت. من فقط شنیده ام که شاید به استقلال برگردد و خبر دیگری از وی ندارم.»

 

حمودی درباره دیدار سپاهان مقابل داماش خاطرنشان کرد: «خوشبختانه در روزهای اخیر در چمن مصنوعی تمرین کرده ایم تا به این شرایط عادت کنیم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها