کد خبر: ۱۶۰۸۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از تسنیم،  ارتش الکترونیک سوریه، یک گروه هکری که قبلا مسؤولیت حمله سایبری به رسانه‌های مخالف دولت بشار اسد را بر عهده گرفته، اعلام کرد حمله به وب‌سایت‌های توئیتر و هافینگتون‌پست را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

متخصصین امنیتی می‌گویند که سوابق الکترونیکی نشان می‌دهد وب‌سایت NYTimes.com نیز قبل از اینکه به صورت کامل از دسترس خارج شود کاربران را به یک سرور تحت کنترل این گروه سوری هدایت می‌کرد.

حمله به هافینگتون‌پست محدود به پلت‌فرم‌های بلاگ‌نویسی بود. توئیتر نیز اعلام کرد که حمله سایبری موجب پدید آمدن مشکلاتی در دسترسی به مدت یک ساعت و نیم شده اما اطلاعات کاربران سرقت نشده است.

این حملات در حالی رخ می‌دهند که دولت اوباما در حال بررسی گزینه نظامی علیه سوریه به بهانه استفاده دولت این کشور از تسلیحات شیمیایی است.

در ماه آگوست،‌ هکرهای ارتش الکترونیک سوریه به صورت همزمان وب‌سایت‌های متعلق به سی‌ان‌ان، تایم و واشنگتن‌پست را مورد حمله قرار دادند.

ارتتش الکترونیک سوریه با نفوذ به سرور شرکت ملبورن‌آی‌تی که دامین‌های مورد استفاده این رسانه‌ها را مدیریت می‌کند، موفق به انجام این عملیات سایبری شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها