کد خبر: ۱۶۰۷۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مدافع استقلال گفت: «اگر من هم جای کی روش بودم شاید با این وضعیت فوتبال ترجیح میدادم خواب باشم یا خودم را به خواب بزنم.»

598؛ استقلالی ها پس از رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل نماینده تایلند در آسیا و راه آهن حالا در وضعیت خوبی به سر می برند.  با حنیف عمران زاده، مدافع بلند قامت این تیم به گفتگو نشسته ایم:

 

* به رغم مشکلات نتیجه خوبی مقابل راه آهن کسب کردید.

- خب این بازی هم مثل بقیه مسابقات، بازی سختی بود. راه آهن تیم جنگنده و دونده ای بود که از مجموعه خوبی بهره می برد. آنها مربی خوب و کاربلدی مثل منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت داشتند. ما نیز با بازی سنگینی که جلوی بوریرام انجام داده بودیم. کمی دچار خستگی بودیم که این مسئله در نیمه اول کمی روی کار بچه ها تاثیر داشت ولی در نیمه دوم با صحبت هایی که کادرفنی انجام دادند، توانستیم راه های نفوذ به قلب دفاع حریف را به خوبی پیدا کنیم و من خوشحالم که این بازی هم برای استقلال با یک 3 امتیاز شیرین همراه شد.

 

* چند هفته ای است که هواداران استقلال برای تو شعار جالبی را ساخته اند.

- بله خب هر سال من یک شعار ویژه با محبت هواداران روی سکوها دارم که این شعار جدید واقعا جالب است و وقتی آن را روی سکوها می شنوم، انگیزه ام دوچندان می شود.  وقتی هواداران بعد از شمارش اعداد یک دفعه نام مرا صدا می زنند، بمب انگیزه می شوم.

 

* کی روش ظاهرا زمان بازی شما در ورزشگاه به خواب رفته بود؟

- بله من خودم هم این اتفاق را در رسانه ها دیدم و البته تعجب هم نکردم، چرا که اگر من هم جای کی روش بودم شاید با این وضعیت فوتبال ترجیح می دادم خواب باشم یا خودم را به خواب بزنم. ببینید اردوی تیم ملی برای دومین بار است که لغو می شود و همین انگیزه مربی را که تیم را به جام جهانی برده پائین می‌آورد. اگر می خواهیم فقط به برزیل برویم و به عنوان زنگ تفریح رقبا به ریش ما بخندند همینطور ادامه بدهیم کفایت می کند ولی اگر هدف ما فقط صعود به جام جهانی نیست و می خواهیم در آنجا هم حرف برای گفتن داشته باشیم باید رویه فعلی را عوض کنیم. من امیدورام که سرپرست محترم وزارت ورزش یک توجه ویژه به وضعیت فعلی داشته باشند تا بتوانی در برزیل از اعتبار فوتبال ایران در دنیا دفاع کنیم. مگر می شود بدون حتی یک بازی تدارکاتی به جنگ تیم هایی برویم که در امکانات غلط می زنند و در آخر هم توقع داشته باشیم که تیم ملی بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرد؟

 

* با نامه ای که اخیرا باشگاه استقلال برای به تعویق انداختن بازی مقابل استقلال اهواز داده، فشردگی بازی های لیگ را چطور می بینی؟

- خب انصافا از زمانی که آقای تاج به سازمان لیگ امده وضعیت خوبی را داریم و ایشان طبق گفته خودشان نگاهی ملی به استقلال دارند و من امیدوارم این نگاه ملی در عمل هم ظهور کند تا استقلال به وضعیت سختی که در حال حاضر دارد ضرر نکند. ما در دو جبهه سنگین می جنگیم که هم در لیگ داخلی و هم جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده ایران مدعی رقابت ها هستیم، برای ادامه روند خوب فعلی احتیاج به کمک مسئولیم برای استقلال حس می شود که امیدوارم آقایان به این مسئله هم توجه داشته باشند.

 

* بازی با استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می کنی؟

- در اهواز یک مسئله ای که وجود دارد، گرمای بالای هواست که من معتقدم این مسئله به نفع استقلال هم خواهد بود، چرا که بازی برگشت ما در لیگ قهرمانان هم در گرمای طاقت فرسای تایلند انجام می شود و ما میتوانی در بازی پیش رو بازی در چنین شرایطی را هم تجربه کنیم. در مجموع استقلال اهواز هم بازیکنان خوبی مثل میداودی، مبعلی و دیگر نفرات دارد که می توانند در این بازی به مدد تجربه مربی با دانش خودشان برای ما دردسرساز شوند. برای این دیدار تدارک ویژه ای دیده ایم و با بازبینی چندباره فیلم بازی های استقلال اهواز اشراف خوبی بر شرایط این تیم داریم و امیدوارم بتوانیم با برد در این بازی نیز شرایط خود را در جدول مستحکم تر کنیم.

 

* ظاهرا کری خوانی برای دربی هم از همین حالا آغاز شده؟

- تمام فکر و ذکر ما حالا فقط معطوف دیدار و پیروزی مقابل استقلال اهواز است و بعد از آن روی دربی هم فکر می کنیم. امسال برخلاف هر سال که می گفتند تیم های امیرخان در هفته های ابتدایی لیگ خوب نتیجه نمی گیرند، توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم و به امید خدا با آمادگی کامل به دیدار با پرسپولیس خواهیم رفت. به نظر من کری خوانی را همه بلدند و مهم این است که دوستان بتوانند در زمین هم همین قدر حرف برای گفتن داشته باشند.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها