کد خبر: ۱۶۰۷۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲

598؛ از سيد صالحي به عنوان يك مهاجم گلزن در ليگ هميشه ياد مي شود و انصافاً هم در زمينه گلزني هميشه موفق بوده است. سيد صالحي كه در ابتداي فصل به پرسپوليس آمده است اميد اول گلزني پرسپوليسي ها است. با او در مورد نتايج ضعيف تيمش صحبت كرديم.

 

* سيد هنوز اسمت را در جدول گلزن ها نمي بينيم؟

- نوبت ما هم مي شود، اما من از اين موضوع ناراحت نيستم بيشتر به خاطر اين اعصابم خورد است كه پرسپوليس در جدول به جايگاه اصلي اش نرسيده و من دوست دارم زودتر جاي خود را بگيريم و بتوانيم به صدر جدول برسيم. اما ايمان دارم كه به زودي روند گلزني خود را در پيش مي گيرم، ولي باور كنيد من كمي تنها هستم و توپ زياد به من نمي رسد.

 

* در بازي هايي كه از تو مي بينيم در نيمه خودتان هم مشغول دفاع و سرزني هستي؟

- خدا شاهد است فقط به خاطر علي آقا است كه تلاش مي كنم تا از من راضي باشد. من در ليگ 11 سال است كه بازي مي كنم اما خب در پرسپوليس مثل جوان 20 ساله مي دوم و تلاش مي كنم و هيچ منتي هم ندارم. فقط از خدا مي خواهم كمك كند پرسپوليس به جايگاه واقعي اش برسد و هواداران را شاد ببينم.

 

* فكر مي كني پرسپوليس به شرايط آرماني برسد؟

- اصلاً شك ندارم. چرا كه ما پرسپوليس هستيم و شخصيت تيم ما بزرگي خودش را دارد و مي تواند خيلي راحت به شرايط آرماني و ايده آل برسد. اميدوارم خدا هم كمك كند و دست ما را بگيرد.

 

* مثل اينكه به طلبت هم از استقلال داري مرسي؟

- هنوز كه نه اما خبرهايي شده است كه از بخشي از درآمد هاي باشگاه بدهي مارا بدهند. به خدا چند سال است كه 200 ميليون طلب دارم اما دريغ از يك تماس. من هم به احترام باشگاه سكوت كرده ام اما انتظار دارم كه حق من را بدهند تا من هم به پولم برسم.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها