کد خبر: ۱۶۰۷۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: «در سه ماه اخیر هیچ مذاکره ای با باشگاه عجمان درباره خلعتبری نداشته ایم.»

598؛ علیرضا رحیمی درباره وضعیت مجتبی جباری با سپاهان عنوان کرد: «جباری در هفته دوم به ما گفت که دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند. این مساله در رسانه ها هم آمد و تجزیه تحلیل رسانه ها حاکی از این بود که مساله به نفع جباری تمام نشد.»


وی ادامه داد: «جباری با کرانچار و کادر فنی و بازیکنان و مسولان سپاهان مشکلی ندارد. به نظر می رسد مشکل شخصی دارد. البته اگر هم با کرانچار یا یکی از اعضا کادر فنی سپاهان مشکل داشته باشد ما از مربی حمایت می کنیم.»


مدیرعامل سپاهان افزود: «جباری به ما گفت می خواهد یک سال فوتبال را کنار بگذارد. به هر حال من امیدوارم در این چند روز مشکل حل شود و به این مساله خوشبین هستم.»


مدیرعامل سپاهان درباره اظهارات محمد رویانیان پیرامون اینکه یک باشگاه صنعتی با باشگاه عجمان وارد مذاکره شده است تا خلعتبری را به خدمت بگیرد گفت: «رویانیان گفته یکی از باشگاه های صنعتی و اگر اسم سپاهان را بیاورد جوابش را می دهم. چون اگر جواب بدهم می گوید منظورش سپاهان نبوده است.»


وی ادامه داد: «ما سه ماه پیش با عجمان صحبت کردیم که آیا خلعتبری با این تیم قرارداد بسته است یا نه. بعد از این سه ماه یک نفر هم صحبت نکرد و با باشگاه عجمان مذاکره ای نداشته ایم.»


مدیرعامل سپاهان افزود: «خلعتبری سه روز پیش با من صحبت کرد. مدیر برنامه هایش با من صحبت کرد و گفت اگر مبلغ رضایتنامه اش فراهم شود می تواند از عجمان جدا شود و به سپاهان بپیوندد. وقتی بحث 800 هزار دلار پیش آمد گفتیم باشگاه ما نمی تواند این پول را پرداخت کند.»


رحیمی افزود: «متاسفانه این حرف ها نسنجیده بیان می شود. دو مدیرعامل یک چیزی را می گویند و باید حقیقیت روشن شود چون یکی حقیقت را نمی گوید. باید مشخص شود چه کسی است.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها