کد خبر: ۱۶۰۵۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
عابربانک استقلال هم دست به جیب شد/
با ورود انصاری با بازار مبل، حالا استقلال هم جنگ پرسپولیس و سپاهان را سه جانبه کرد و خلعتبری را می‌خواهد!
هفته گذشته بود که در مراسم رونمایی از سیم‌کارت استقلال (آبی‌لاین) علی فتح‌الله‌زاده قول داد طی روزهای آینده دو خبر بزرگ و شگفت‌انگیز را به هواداران هدیه کند. یکی از این اخبار به نظر می‌رسد بمبی است که فتح‌الله‌زاده با کمک علی انصاری قرار است منفجر کند.

 

بعد از اعلام آمادگی سپاهان برای بازگرداندن خلعتبری، حالا شنیده می‌شود استقلال هم پیشقدم شده تا هر طور شده این مهاجم ایرانی را جذب کند. استقلالی‌ها با کمک علی انصاری و بازار مبل او عزم خود را جزم کرده‌اند تا هر طور شده گوی سبقت را از سپاهان و پرسپولیس بربایند و خلعتبری را به چنگ خود در بیاورند.

 

گویا حسین هدایتی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه خلعتبری از سوی باشگاه پرسپولیس پیشقدم شده و از این طرف هم علی انصاری وارد خواهد شد. خلعتبری یکی دو روز پیش اعلام کرد هر تیمی رضایتنامه‌ام را بگیرد با آن تیم قرارداد می‌بندم.

 

امیر قلعه‌نویی که همیشه از خلعتبری به عنوان یکی از بازیکنان فوق‌العاده فوتبال ایران نام می‌برد با تلاش انصاری و فتح‌الله‌زاده می‌تواند این مهاجم سرعتی را در اختیار داشته باشد.

 

گفتنی اینکه پیش از این هم قلعه‌نویی و استقلال مشتری خلعتبری بودند. ابتدای فصل پیش که البته خلعت به اصفهان رفت و پیراهن سپاهان را پوشید. در این میان مقداد نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال که اصلیتی مازندرانی دارد می‌تواند همشهری یا هم‌استانی خود را برای حضور در استقلال راضی کند.

 

باید ببینیم در این جنگ سه‌جانبه در ‌‌نهایت کدام تیم موفق به صید خلعتبری خواهد شد؟ استقلال، پرسپولیس یا سپاهان که به نظر شانس پرسپولیس با توجه به پیش قدم شدن این تیم بیشتر از دو تیم دیگر است.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها