کد خبر: ۱۶۰۴۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم سپاهان گفت: «اگر در زمین بحثی می شود فوتبالی است و در سپاهان کسی با کسی دعوا ندارد.»

598؛ احسان حاج صفی درباره وضعیت سپاهان عنوان کرد: «خدا را شکر پس از سه بازی توانستیم صبا را شکست بدهیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. مایلی کهن تیم خوبی ساخته است اما در این بازی مستحق برد بودیم و اگر قدر فرصت ها را می دانستیم گل های بیشتری می زدیم.»


وی درباره اظهارنظر کرانچار که گفته بود خط حمله سپاهان کشندگی لازم را ندارد گفت: «ما در بازی ها فرصت های زیادی به دست می آوریم. نمی دانم دلیلش بی دقتی است یا چیز دیگری که این موقعیت ها را از دست می دهیم. مهاجمان خوبی هم داریم که همه گلزن هستند و واقعا برایم جای سوال است که چرا توپ های ما گل نمی شوند.»


مدافع سپاهان درباره اینکه غیبت جواهیر سوکای چقدر این مساله نقش دارد اظهار داشت: «جواهیر فوروارد خوبی است که سال گذشته به سپاهان خیلی کمک کرد. کاش او بود و مطمئن بودم اگر او بود با شم گلزنی بالایی که دارد فرصت ها را به گل تبدیل می کرد.»


وی درباره عصبانیت هادی عقیلی در بازی سپاهان با صبا گفت: «برخی مواقع در بازی پیش می آید که بین خط هافبک و دفاع ما فاصله می افتد. عصبانیت عقیلی کاملا به جا بود. اگر در زمین بحثی می شود فوتبالی است و در سپاهان کسی با کسی دعوا ندارد.»


مدافع سپاهان درباره احتمال جدایی مجتبی جباری از این تیم اظهار داشت: «تا آنجا که من اطلاع دارم جباری فعلا از تیم دور شده و بیشتر از این خبر ندارم. مجتبی بازیکن بزرگی است که در استقلال و تیم ملی فوق العاده کار کرده است. ماندنش به سپاهان کمک می کند و جدایی اش به رقبا. امیدوارم برگردد چون در سه جام به جباری نیاز داریم.»


حاج صفی درباره احتمال بازگشت محمد رضا خلعتبری به سپاهان گفت: «پس از دنبال کردن اخبار از این موضوع با خبر شدم. خیلی دوست دارم محمدرضا دوباره طلایی پوش شود. او به سپاهان کمک زیادی می کند و هر تیمی دوست دارد این بازیکن را در اختیار داشته باشد.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها