کد خبر: ۱۶۰۳۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «برخی منتظر شکست پرسپولیس هستند و از این اتفاق خوشحال می شوند.»

598؛ پیام صادقیان درباره شرایط تیمش برای بازی مقابل فولاد عنوان کرد: «با تصمیم کادر فنی بازیکنانی که مقابل نفت بازی نکرده بودند روز شنبه در یک بازی تدارکاتی به میدان رفتند. امروز هم استراحت می کنیم و از فردا برای بازی مقابل فولاد تمریناتمان را از سر می گیریم.»

 

وی ادامه داد: «فولاد صدرنشین است و تیم فوق العاده ای محسوب می شود. باید از میزبانی استفاده کنیم و با کمک هواداران سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. باید باخت مقابل نفت را فراموش کنیم و متمرکز بازی های آینده شویم.»

 

هافبک پرسپولیس درباره اینکه پس از بازی تیمش مقابل نفت، از بلندگوی یگان ویژه به سرخپوشان لقب حیف نون داده شده است گفت: «این حرف ها درست نیست. در فوتبال هر تیمی شکست می خورد. پس همه تیم ها حیف نون هستند! این نوع بحث ها قدیمی شده است. پرسپولیسی واقعی باید تیمش را حمایت کند. ای کاش مقداری تحمل و صبوری وجود داشت.»

 

وی افزود: «برخی منتظر شکست پرسپولیس هستند و از این اتفاق خوشحال می شوند. کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی می کشند. فوتبال است و هزار اتفاق.»

 

هافبک پرسپولیس درباره اظهارات بهروز رهبری فرد پیرامون حضور بازیکنان لیگ یکی در جمع سرخپوشان گفت: «یعنی سطح نگرش دایی به فوتبال آن قدر پایین است که بازیکن لیگ یکی جذب کند؟ همه دنیا فوتبال ایران را با نام دایی می شناسند. چرا در 4 هفته ابتدایی کسی صحبتی نمی کرد و همه مشغول به کارشان بودند. حمایت نمی کنید حداقل سکوت کنید.»

 

صادقیان درباره بحث کم کاری برخی بازیکنان در بازی با نفت اظهار داشت: «مگر می شود یک فوتبالیست با آبرویش بازی کند؟ همه ما در زمین جان می کنیم. میانگین دویدن بازیکنان را ببینید. دایی یک سری بازیکن جوان آورد که آینده پرسپولیس را بسازد. خدا را خوش نمی آید این صحبت ها شود.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها