کد خبر: ۱۶۰۲۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: استقلال خیلی خوب و با تجربه بازی کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در  پایان دیدار با استقلال در نشست خبری اظهار داشت: به استقلال تبریک می‌گویم واقعا خوب و با تجربه بازی کرد. تیم‌شان را به شکلی چیده بودند که ابتدا بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند وارد میدان شدند ودر نیمه دوم بازیکنان با تجربه را به میدان آوردند. شروع مسابقه خوب نبودیم و روی یک حرکت ساده گل خوردیم و در نیمه دوم روی برنامه کار شده به گل رسیدیم و چند بار هم این برنامه را تکرار کردیم. در شروع مجدد اگر اشتباهی صورت بگیرد تمرکز تیم بهم می‌ ریزد دیدید که ساموئل و عمران‌زاده در محوطه جریمه ما آزاد بودند و اشتباه دیگر ما هم پنالتی بود که دادیم.

وی در مورد تغییر برنامه لیگ و لغو اردوی تیم ملی، گفت: تغییر برنامه خوب است البته اینکه از قبل عنوان می‌کنند. البته می‌خواهیم به جام جهانی برویم و روزهای فیفا را نباید به راحتی از دست بدهیم. اگر بازی‌ها را هفته به هفته انجام بدهیم در لیگ به سودمان خواهد بود.

ابراهیم‌زاده در مورد کسب پنج امتیاز در شش مسابقه گرفته است و گفته می‌شود با حمید استیلی مذاکره شده است، گفت: آنچیزی که من دارم این است که از کار خودم رضایت دارم و می‌دانم چکار کرده‌ام اما مدیریت امروز به دنبال نتیجه هستند و خیلی ‌های دیگر هم دنبال این مسایل هستند و حق مدیران است که در مورد تیم تصمیم بگیرند. اعتقاد به کار خودم دارم. صحبت کلی این است که هرچیزی آخرش جدول لیگ است. جدول لیگ را هم آخر فصل می‌بینند. هر وقت من را عوض کنند مشکلی ندارم.

وی در مورد فاصله با تیم دلخواهش گفت: خیلی فاصله دارم در ابتدای فصل یازدهم بودیم اما در آخر فصل پنجم شدیم. وقتی مربی جابه جا می‌شود برای اجرای تفکراتش زمان نیاز دارد. برای شکل گرفتن تیم زمان نیاز است. دو سه بازیکن جوان داریم که هنوز نتوانسته‌ایم آنها را به بازی بگیریم.  زمان می‌برد تا ایده‌ها و نظرات خودم را در تیم پیاده کنم. امروزه در لیگ ما بخصوص در بخش های خصوصی آینده نگری می‌کنند یا مانند لیگ ‌های امارات و عربی سریع مربی را عوض می‌کنند. من هم به عنوان یک مربی تابع ضوابط مدیران باشگاه هستم.

سرمربی راه آهن در مورد شرایط فنی بازی، گفت: ما در نتیجه عقب بودیم در نیمه دوم تا حدوی مسلط بودیم و موقعیت هم داشتیم به استقلال گل زدن در ضربات آزاد مشکل است. در یارگیری‌های مشکل داشتیم. استقلال بازیکنان خلاقی  مانند مجیدی و خسرو حیدری دارد.اگر اشتباه نمی‌کردیم تحت تاثیر بازیکنان خلاق استقلال قرار نمی‌گرفتیم.  عدم موفقیت ما ممکن است عدم تاکتیک پذیری ما یا قدرت آنها باشد. من با تغییراتی که در تیم داده‌ام از کارم راضی هستم اما شاید مدیریت راضی نباشد من بی‌اطلاع هستم. مطمئن باشید در آینده در بازیکنان راه آهن سورینت تحولات خوبی ایجاد خواهد شد.  چه من باشم چه من نباشم راه آهن حرکت صحیحی را انجام می‌دهد و روال خود را طی می‌کند این حق مدیریت باشگاه است که هر تصمیمی دوست داشته باشد بگیرد.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: در دو دیدار  قبلی دو پنالتی برای ما گرفته نشد که اگر در آن دو بازی شش امتیاز می‌گرفتیم وضعیت ما خیلی بهتر بود.

در پایان نشست ابراهیم زاده با یکی از خبرنگاران بحث می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها