کد خبر: ۱۶۰۱۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه گسترش فولاد که با گذشت دو هفته از ليگ برتر از رسول خطيبي درخواست کردند ديگر به عنوان بازيکن ادامه فعاليت ندهد و با دنياي بازي خداحافظي کند حالا در صدد دلجويي از او هستند!
به گزارش 598 به نقل از 90: مديرعامل تراکتور برنامه‌هاي ويژه‌اي براي کادرفني دارد. از قرار معلوم اين برنامه‌هاي ويژه تنها به اولتيماتوم و ضرب‌الاجل ختم نمي‌شود. زيني‌زاده قصددارد کميته ارزشيابي تشکيل دهد تا وضعيت فني را دقيق‌تر زيرنظر بگيرد. اين کميته از پنج پيشکسوت فوتبال تبريز تشکيل خواهد شد تا آنها تمام بازي‌هاي تيم را آناليز کنند و گزارشش را به مديريت ارائه دهند. بايد ديد واکنش مجيد جلالي به اين کميته و اهداف آن چيست.

شوخي 150 ميليوني!
90: حرف و حديث در مورد رقم دقيق جرايم نقدي محسن حسيني و ميثم بائو زياد است. برخي از جريمه حدود 60 ميليوني خبر داده‌اند و برخي از جرايم 160 و 360 ميليوني توماني! حميد زيني‌زاده در اين باره مي‌گويد: براساس آيين‌نامه موجود باشگاه دو بازيکن 150 ميليون تومان جريمه شده‌اند. ما درخصوص مسائل انضباطي با کسي شوخي نداريم و نسبت به اين موارد حساس هستيم.

بازي خداحافظي؛ هفته هفتم يا نيم فصل
90: مسئولان باشگاه گسترش فولاد که با گذشت دو هفته از ليگ برتر از رسول خطيبي درخواست کردند ديگر به عنوان بازيکن ادامه فعاليت ندهد و با دنياي بازي خداحافظي کند حالا در صدد دلجويي از او هستند! آنها مي‌خواهند يک مراسم ويژه براي خداحافظي او برگزار کنند. از قرار معلوم اين مراسم که با يک بازي نمادين هم همراه خواهد بود بعد از هفته هفتم و يا نيم فصل انجام خواهد شد. قرار است زمان قطعي اين بازي پس از بررسي برنامه‌هاي تيم مشخص شود.

استاندار در کنار تراکتور
90: تراکتوري‌ها در سفر به شيراز يک همراه ويژه داشتند. استاندار آذربايجان شرقي که به همراه هياتي ويژه براي سفري کاري راهي استان فارس بود در پرواز 14:20 تبريز – شيراز کاروان تراکتور را همراهي کرد. بيگي ديشب هم با حضور در ورزشگاه حافظيه بازي تراکتور مقابل فجر را از نزديک تماشا کرد و در پايان بازي با حضور در رختکن با تراکتوري‌ها حرف زد.

ابراهيمي: مشکلي با دقيقي ندارم!
90: مهاجم تراکتورسازي مي‌گويد: با بازگشت دقيقي به خط حمله تراکتور مشکل ندارم، هرچه مهاجمان قدرتمندتر باشند رقابت سخت تر و جذاب تر مي شود.
او ادامه مي‌دهد: حضور مهاجمان زياد در تيم ما لازم است چراکه ليگ فشرده و جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا توان بازيکنان را از بين مي برد، از اين رو در هر پست مخصوصاً خط حمله نيازمند بازيکنان توانا و آماده هستيم.
ابراهيمي از دادن القاب به تراکتور هم شاکي است. او مي‌گويد: «تيم ما مثل ساير رقيبان است، برخي فکر مي کنند ما ستاره هاي زيادي گرفتيم و مشکل همين است، از اين نظر از ديگر رقبا عقب تر هستيم ولي نمي دانم چرا با برخي القاب سعي دارند تيم ما را تحت فشار قرار دهند در حالي که ما در حال تلاش هستيم تا رفته رفته تيم را بالا بکشيم.
برخي با حاشيه سعي دارند تيم ما را زير سال ببرند در حالي که همه بازيکنان تيم فقط به فکر موفقيت تيم هستند و مي خواهند به تراکتور کمک کنند بنابراين برخي مسائل درون تيمي به ما صدمه نمي‌زند.»

هنوز کنار مردم زلزله‌زده هستيم
فردوسي‌پور: استقبال آذري‌ها خيلي خوب بود!
90: عادل فردوسي‌پور در اقدامي ستودني همراه با تيم رسانه ورزش راهي مناطق زلزله‌زده آذربايجان شد تا در سالگرد اين اتفاق ناگوار در کنار مردم آسيب‌ديده باشد. حرف‌هاي او را در اين رابطه بخوانيد.
* در خصوص حضور در تبريز و برنامه اي که داشتيد توضيح دهيد.
ما به تبريز آمديم تا از مناطق زلزله زده ديدار کنيم و يک بازي خيرخواهانه هم به نفع مردم زلزله‌زده‌ها با تيم هنرمندان تبريز انجام دهيم و خواستيم بگوييم ما مردم زلزله زده را فراموش نکرده ايم و به ياد آنها خواهيم بود.
* بازي دوستانه با هنرمندان تبريز چطور بود؟
خوب، براي ما نتيجه مهم نبود و با نيت ديگري به تبريز آمده بوديم و خوشبختانه برنامه خوبي را شاهد بوديم و از همه تشکر مي کنم که اين برنامه را تدارک ديدند.
*مناطق زلزله زده ارسباران را چگونه ديديد؟
خدا را شکر مناطق زلزله زده وضعيت خيلي خوبي پيدا کرده و خيلي خوشحالم که نسبت به پارسال تا به اين حد پيشرفت داشته است. مردم زلزله زده ورزقان بايد بدانند که همه مردم ايران پشت آنها هستند و هيچوقت آنها را فراموش نخواهند کرد.
*استقبال در تبريز چگونه بود و آيا با ذهنيتي که داشتيد مطابقت داشت؟
آذربايجان مردمان ميهمان نوازي دارد و استقبال خيلي خوبي از ما کردند. من هيچ ذهنيت منفي از آنها نداشتم و همانطور که ديديد متقابلا با مردم برخورد خوبي داشتيم و از همه اين مردم تشکر ويژه اي دارم و اميدوارم روز به روز شاهد پيشرفت اين مردم باشيم چون لياقتش را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها