کد خبر: ۱۶۰۰۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
تغییر مطالبات معیشتی جناب بادامچیان با تعویض دولت ها:
تغییر مطالبات و مواضع عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص رفع مشکلات معیشتی مردم و وضعیت اقتصادی کشور در حالی اتفاق می افتد که بنابه گفته رئیس جمهور محترم تیم اقتصادی دولت یازدهم در حال برنامه ریزی برای برنامه های اقتصادی خود می باشد و هنوز اقدام عملی مهمی در این خصوص صورت نگرفته است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شیرینی خلق حماسه 24 خرداد و حضور پرشور مردم در انتخابات فصل جدید از همدلی و وحدت را میان مسئولین نظام به وجود آورد که فارغ از نگاه غلط حمایت چشم بسته برخی از سیاسیون و چشم پوشی از اشتباهات دولت مردان، همراهی مسئولین نظام برای ادامه عمران و آبادانی میهن عزیزمان امری صواب می باشد.

در این بین برخی از شخصیت ها و گروه های سیاسی با تغییر مدیریت اجرایی کشور مطالبات آنها نیز تغییر پیدا کرده و در چرخشی 180 درجه خواسته های قبلی خود را فراموش کرده و مواضع جدید را بیان می دارند.

در همین خصوص اسدالله بادامچیان از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با یکی از رسانه های حمایت کننده از حجت الاسلام حسن روحانی در ایام انتخابات این چنین بیان داشته است که: "عده ای مردم را غرق در محدودیت های مالی معرفی می کنند حال آن که جامعه شرایط اقتصادی مناسبی دارد و من معتقدم مردم مشکل معیشتی ندارند."

بادامچیان در مصاحبه با عصر ایران(92/6/3) اظهار می دارد: " با نگاهی به تاریخ سی و چند ساله جمهوری اسلامی به راحتی می‌توان مشاهده کرد که حتی در دشوار‌ترین برهه‌ها هم بدون اینکه باجی بدهیم، توانسته‌ایم نیازهای خود را برطرف کنیم. این مساله نشان می‌دهد حرف و حدیث هایی که در خصوص بحران شنیده می‌شود، هدفی غیر از سیاه نمایی را دنبال نمی‌کند. "

این در حالی است که اسدالله بادامچیان در دولت دهم موضع گیری های متفاوتی را در خصوص وضعیت معیشتی مردم بیان داشته است. وی در تاریخ (91/6/21) در مصاحبه با خبرگزاری مهر  چنین بیان می دارد: "مگر دولت به فرآيند توزيع كالادر كشور نظارت ندارد، مگر دولت اختيار تعزيرات ندارد، چرا با اين پديده زشت كه امروز نوعي كمك به دشمنان ايران است برخورد نمي كند، به هر ترتيب دولت مسئوليت مهار تورم و تامين معيشت آسان مردم را دارد و بايد پاسخگو باشد."

همچنین اسدالله بادامچیان در مصاحبه ای دیگر با سایت خانه ملت مورخ (91/8/8) اولویت امروز کشور را حل مشکلات معیشتی مردم می داند و تأکید می کند: "به طور قطع دولت می تواند با بکارگیری مدیریتی کارآمد زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کند.بی‌توجهی دولت به توصیه‌های دلسوزانه دیگران برای تغییر مدیران ذیربط در حوزه اقتصادی باعث بروز مشکلات امروز کشور شده است."

این تغییر آشکار موضع عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص رفع مشکلات معیشتی مردم و وضعیت اقتصادی کشور در حالی اتفاق می افتد که بنابه گفته رئیس جمهور محترم تیم اقتصادی دولت یازدهم در حال برنامه ریزی برای برنامه های اقتصادی خود می باشد و هنوز اقدام عملی مهمی در این خصوص صورت نگرفته است.

لذا با توجه به عدم تغییر مطالبات مردمی با تغییر دولت ها این سوال پیش می آید که تغییر موضع افرادی چون اسدالله بادامچیان در مواجهه با دولت ها ریشه در چه عامل و یا عواملی دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
۴
۱۷
اولا توصیه می کنم به جای زیر سوال بردن استوانه های نظام که به اندازه ی سن همه ی شما برای پیروزی این انقلاب زندان کشیده اند نوک پیکان را متوجه اسراییل و امریکا و وهابیت بکنید.
وضعیت فعلی ما نتیجه ی همین تندرویهای بی رویه امثال شما و حلقه ی پرتو است .
سرتان را زیر برف بیرون بیاورید.
پاسخ
م.ج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
مشکل اینجاست امروز دیگه استوانه‌ها هرم هستند مغزشان ذره و قاعده‌شان پهن است.!!!!
بسیجی دوران دفاع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
خجالت نمی کشید که آن ادبیات بی منطق بی استدلال گزارشگران ... را استفاده می کنید اگر منطقی هستید در جواب خبر ادله بیاورید
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
۴
۲
سلام
از مواضعتون قویا حمایت می کنم

شما حق رو دارید میگید
البته ایشون هم از نیروهای انقلاب اند و حق دارند جواب بدن این سوال رو
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
۲
۵
والا من هرچی خوندم تغییر موضعی ندیدم!
من هم به آقای بادامچیان انتقاد دارم ولی این چند مطلبی که از ایشان گذاشتید، متناقض یکدیگر نیست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها