کد خبر: ۱۵۹۹۷۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
از ابتداي فصل مقصر تمام ناكامي هاي استقلال آرش برهاني است.او در بازي اول گل زد و مورد انتقاد قرار گرفت و تا به امروز هم بيشترين حجم انتقادات امير از او بوده.
سايت گل – بهترين گلزن تاريخ باشگاه استقلال  امسال بيش از هر زمان ديگري تبديل شده به نقش منفي فيلم. آرش برهاني از ابتداي فصل تا به امروز بيشترين حجم انتقادات امير قلعه نويي را برانگيخته.برهاني در بازي با گسترش فولاد تبريز گل اول فصل را به ثمر رساند اما پس از پايان بازي امير قلعه نويي از او گلايه كرد و گفت : اگر برهاني بيشتر دقت مي كرد مي توانستيم با خيال راحت برنده شويم.در بازي بعد مقابل سپاهان برهاني نيمكت نشين بود تا به قول معروف تاوان گل نزدن ها را بدهد.در ديگر بازي هاي فصل هم برهاني يا بازي نكرده و يا اگر بازي كرده مورد نقد امير قلعه نويي قرار گرفته.سياوش اكبرژور هم مورد نقد قرار گرفته اما بيشتر بازي مي كند و كمتر سركوفت مي شنود.در بازي با بوريرام هم امير قلعه نويي در كنفرانس مطبوعاتي گفت نه آرش خوب بود نه بچه ها.انگار تنها نام اوست كه بايد برده شود و از او بايد انتقاد گردد.

در اين مورد شايعه شده كه امير قلعه نويي آرش برهاني را از ابتداي فصل نمي خواسته و شایعه قرار گرفتن نام او در فهرست فروش به همين دليل بود.حتي خود برهاني هم در مصاحبه اي با هواداران خداحافظي كرد اما فتح اله زاده سر بزنگاه رسيد و او را نگه داشت. اتفاقا يكي از دلايل مغضوب بودن او همين است كه فتح اله زاده باعث ماندنش شده و همين قضيه امير را بر سر اين موضع آشتي ناپذيري قرار داده.

برهاني فصل را با گل زدن آغاز كرده اما تا به امروز غير از انتقاد و نيمكت نشيني پاداشي از سرمربي خود نگرفته. سياوش اكبرپور هم به اندازه برهاني موقعيت خراب كرده و بيش از او روي اعصاب بوده اما امير با وجود بازي ضعيفش به او ميدان مي دهد. بايد ديد كه قصه چيست كه سرمربي استقلال از هر فرصتي براي زدن برهاني استفاده مي كند. آيا وساطت مديرعامل براي نگه داشتن مهاجم شماره 9 سبب شده تا برهاني تا اين اندازه برود روي سيبل امير؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها