کد خبر: ۱۵۹۹۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
آن‌ها واقعاً تیم جوان و دونده‌ای بودند و باید به آقای مایلی‌کهن برای تشکیل دادن چنین تیم خوب و یکدستی تبریک بگویم
سایت گل- مدافع خوب و لیدر خط دفاعی سپاهانی‌ها پس از بردن صبا اعتقاد دارد عده‌ای دوست ندارند سپاهان نتیجه بگیرد اما او اجازه این کار را به آن‌ها نمی‌دهد. هادی عقیلی که در بازی با صبا هم خیلی خوب کار کرد در مصاحبه با سایت گل اینچنین می‌گوید:

 

روند باخت‌هایتان متوقف شد؟

بله لطف خدا بود و تلاش بچه‌ها اگرچه بعضی‌ها دوست نداشتند و می‌خواستند که این روند باخت‌ها ادامه‌دار شود.اما با تلاش و همدلی نشان دادیم که با این مسائل هدف خود را گم نمی‌کنیم وبه دنبال اهداف بزرگی هستیم.

با رحمان هم بحث کوچکی داشتی؟

نه بحثی نبود، یکی از این مسائل همین است در حالی که چیزی نبوده بزرگش می‌کنند نه من به شما راستش را می‌گویم فقط یک بحث فنی بود و فوتبالی بود که در همه جای دنیا در تیمهای مختلف اتفاق می‌افتد.

چه کسانی به دنبال تخریب شما هستند و دوست ندارند نتیجه بگیرید؟

بعضی از مطبوعات متاسفانه می‌خواهند فشار روانی را روی ما بگذارند در یک خانه وقتی همه خیلی پولدار باشند یا فقیر به مشکل می‌خورند حالا هم برای ما این مسئله را بزرگ کردند و مدام می‌گویند که ما کهکشانی هستیم و می‌خواهند بار روانی ما را زیاد کنند. اما من اجازه این کار را به آن‌ها نمی‌دهم و از آن‌ها می‌خواهم بیایند سر تمرینات ما و ببینند که ما هیچ مشکلی نداریم وهمگی همدل و با اتحاد به دنبال موفقیت هستیم.

نظرت در مورد رفتن جباری چیست؟ جایش خالی نبود؟

هر بازیکنی که از هر تیمی برود آن تیم دچار کمبود می‌شود چرا که باشگاه با جذب آن بازیکن برنامه‌ریزی کرده است. خب مجتبی هم از این قضیه مستثنی نیست به خصوص که جباری هم بازیکن با کلاس و بازیکن بازی‌سازی است.

با مجتبی که حرف می‌زدیم می‌گفت روحیه‌ام خوب نیست، علتش چیست؟

این را نمی‌دانم و باید از خودش بپرسید چرا که در تیم قطعا مشکلی نبوده و این را خود مجتبی می‌داند.

باز هم گل خوردید؟

بله متاسفانه باید بگویم بچه‌های ما فکر می‌کنند دفاع‌‌ همان ۴نفر یا ۳نفری هستند که در خط دفاع قرار دارند می‌باشند در حالی که این‌طور نیست و باید بدانیم که یک تیم باید در همه جای مناطق زمین کار دفاعی را انجام دهد تا بتوانیم به انسجام برسیم.چرا که اگر این مسئله درست نشود در آسیا به مشکل می‌خوریم.

بازی با صبا چطور بود؟

صبا بهترین تیمی بود که تا کنون با آن‌ها بازی کرده بودیم. آن‌ها واقعاً تیم جوان و دونده‌ای بودند و باید به آقای مایلی‌کهن برای تشکیل دادن چنین تیم خوب و یکدستی تبریک بگویم.

سپاهان از بحران خارج شد؟

بحرانی نبود فقط کمی نا‌هماهنگی بود که رو به بهبود است و روز به روز بهتر می‌شویم و به امید خدا می‌توانیم به هدفی که دریم با مدیریت خوب و بچه‌های تیم و کادر فنی برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها