به گزارش ایسنا، شبکه اول سیما که به
عنوان شبکه ملی معرفی میشود، شامگاه جمعه (اول شهریور ماه) پیش از به روی
آنتن فرستادن سریال تاریخی «کلاه پهلوی»، تبلیغی طولانی مدت، با ساختاری
خبری را به روی آنتن فرستاد که برای دقایقی بیننده را سردرگم میکرد که آیا
برنامهای تلویزیونی و بخشی خبری است یا تبلیغ تلویزیونی.
این آگهی تبلیغاتی نسبتا طولانی، به
معرفی یکی از شرکتهای هواپیمایی اختصاص داشت که با حضور دو مهماندار و
توضیح دربارهی نحوهی ارائهی بلیطهای این شرکت ادامه یافت.
این تبلیغ شرکت هواپیمایی که ساختاری نامتعارف داشت، همچنین در دقایق ابتدایی یادآور آیتمهای برخی برنامههای طنز تلویزیون بود.
تبلیغ شرکت هواپیمایی که با زیرنویسهای مرتبط هم همراه میشد، در ادامه زمان پروازهای این شرکت هواپیمایی و ... را نیز اعلام کرد!
به گزارش خبرنگار ایسنا، صداوسیما در
حالی به پخش برنامههای تبلیغاتی روی آورده است که این روزها به شدت با
مشکل کمبود بودجه مواجه است و بسیاری از برنامههای تلویزیونی برای بقا به
دنبال جذب اسپانسر هستند.