کد خبر: ۱۵۹۸۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
محسن بنگر معتقد است حالا براي اظهارنظر در خصوص عملكرد خط دفاع پرسپوليس زود است.
به گزارش 598 به نقل 90: محسن بنگر معتقد است حالا براي اظهارنظر در خصوص عملكرد خط دفاع پرسپوليس زود است. چرا كه بيلان كامل اين پست در پايان فصل مشخص مي‌‌شود. بنگر همچنين ازبرخي نقل قول‌هايي كه از سوي او منتشر شده ناراحت بود و مي‌‌گفت به هيچ‌وجه از ليست تيم‌ملي و كي‌روش انتقاد نكرده است: 90: گويا از نحوه دعوت باريكنان به تيم‌ ملي شاكي بودي؟
(با ناراحتي)، خير، اصلا چنين چيزي صحت ندارد. در ضمن مگر اسامي تيم‌ملي را اعلام كردند كه بخواهم ناراحت شوم؟ نمي‌‌دانم چه كسي چنين حرف‌هايي را از قولم نوشته. مربيان تيم‌ملي مختارند هر بازيكني را كه مي‌‌خواهند به تيم‌ملي دعوت كنند و اينطور مسائل ربطي به من ندارد.
90:اگر كي‌روش تو را دعوت نكند ناراحت نمي‌‌شوي؟
چرا بايد ناراحت شوم؟ حتما حقم نبوده كه دعوت نشدم. براي بعضي شايعه‌پردازان متاسفم الان كه تيم‌‌ملي به جام‌جهاني صعود كرده به جاي اينكه همه دست‌به‌دست بدهند و حمايت كنند دنبال چنين حرف و حديث‌‌هايي هستند. دليلي ندارد بخواهم از كي‌روش نارحت شوم.
90: وضعيت پرسپوليس چطور است؟
خيلي خوب، اگر مقابل نفت نتيجه بگيريم شرايطمان بهتر هم خواهد شد، بايد سعي كنيم در سه بازي آينده حداقل 7 امتياز كسب كنيم.
90: در بازي قبلي دايي گفته بود اگر ببازيد به رختكن راهتان نمي‌‌دهد اگر مي‌‌باختيد نمي‌‌ترسيديد برويد رختكن؟
علي آقا براي اينكه بچه‌ها انگيزه داشته باشند و روحيه تيم بالا برود چنين حرفي را زده ما كه بايد بعد از بازي به رختكن مي‌‌ر‌‌فتيم اگر علي آقا راهمان نمي‌‌داد مجبور مي‌‌شديم تو راهرو بنشينيم. (مي‌‌خندد)
90:برعكس خط دفاع، پرسپوليس در خط حمله خيلي ضعف دارد؟
اين نظرشما است. ما در تمام پست‌ها قوي هستيم.
90: به لطف عملكرد خوب مدافعين تيم فقط يك گل خورده؟
اميدوارم همين روند خوب را ادامه بدهيم. در ضمن هنوز زود است بخواهيم در مورد خط دفاع و عملكرد تيم صحبت كنيم و بايد درآخر فصل در اين مورد نظر بدهيم.
90: حنيف عمران‌زاده گفته پرسپوليسي‌ها خيلي زود كري را شروع كردند جواب او را نمي‌‌دهي؟
خير، جواب او را نمي‌‌دهم. حنيف پسر خوبي و بچه محل ما است او يكي از دوستان نزديكم به شمار مي‌‌رود اما بعضي وقتها جوگير مي‌‌شود.
90: تعداد زيادي بازيكن مصدوم باعث ضربه خوردن پرسپوليس نمي‌‌شود؟
فعلا شرايط چنين است. و من فكر مي‌‌كنم نزديك بودن زمان بازي‌ها باعث شده تا به بعضي از بازيكنان فشار زيادي وارد شود و آنها مصدوم شوند. البته مشكل خاصي نيست چرا كه رضا حقيقي تمريناتش را آغاز كرده و فكر مي‌‌كنم پيام هم تا آن روز مشكلش حل شود.
90: پولادي هم كه تقريبا آماده شده؟
بله، خدا را شكر پولادي به بهبودي رسيد. مهرداد بازيكن تيم‌ملي كشورمان به شمار مي‌‌رود و بايد هر چه زودتر به تمرين اضافه شود. در مدتي كه پولادي نبود تمام بار جناح چپ روي دوش ميثم حسيني بود و او يك تنه در اين پست خيلي عالي بازي كرد. هر چند بازي ميثم چندان به چشم نمي‌‌آيد اما خدا وكيلي او خيلي خوب كار كرده و يكي از بهترين مدافعين چپ ايران به شمار مي‌‌رود. با آمادگي مهرداد، ميثم كمي راحت‌تر خواهد شد و حتم بدانيد با حضور اين دو بازيكن جناح چپ قدرتمندي را مي‌‌سازيم.
90: ملوان را هم كه برديد؟
ده نفره خيلي تحت‌فشار قرار گرفتيم. ملوان طوري بازي كرد كه ما مي‌‌خواستيم، آنها چيز جديدي از خودشان نشان ندادند و تا پايان همانطور بازي كردند به همين دليل توانستيم 3 امتياز را كسب كنيم.
90: قهرمان مي‌‌شويد؟
خيلي زود است در اين مورد پيش‌بيني كنيم فعلا فقط بايد به فكر جمع‌آوري امتيازات باشيم. در ضمن بايد نفت را هم با اقتدار شكست بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها