کد خبر: ۱۵۹۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای انجام بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های بزرگ جهان منتظر نظر کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی هستیم.

هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی گفت: من چند روزی در تهران نبودم اما تا آنجا که خبر دارم اردوی تیم ملی از 11 شهریور شروع خواهد شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهند، اردوی پرتغال هم طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد و ان‌شاء‌الله مشکلات پیش رو هم حل می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه مسئولان این فدراسیون با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هنوز جلسه فدراسیون‌ها با آقای صالحی گذاشته نشده، ان‌شاء‌الله در این هفته جلسات رؤسای فدراسیون‌ها با سرپرست وزارت ورزش برگزار خواهد شد و هر کدام از فدراسیون‌ها کارشان و برنامه‌هایشان را به سرپرست وزارت ورزش ارائه خواهند داد، در نهایت هم رؤسای فدراسیون‌ها مشکلات و برنامه‌های پیش روی فدارسیون‌های خود را به صالحی خواهند گفت.

آیت‌اللهی خاطر نشان کرد: مسلما با توجه به عنایتی که دولت جدید در حمایت از ورزش به خصوص ورزش قهرمانی و تیم‌هایی که در آستانه حضور در جام جهانی هستند اهتمام ویژه‌ای دارند، مشکلات پیش رو به کمک دولت و مردم حل خواهد شد.

وی در خصوص اینکه در جلسه با صالحی مشکلات فدراسیون فوتبال به سرپرست وزارت ورزش ارائه خواهد شد، گفت: ما اگر جلسه اختصاصی با صالحی سرپرست وزارت ورزش داشته باشیم در خصوص برنامه مدونی که در رابطه با مجموعه فوتبال و به خصوص تیم ملی‌مان برای حضور در جام جهانی دارد به او ارائه کرده و در این ارتباط با وی صحبت خواهیم کرد و نیازهایی که به طور ملموس احساس می‌شود را با وی در میان خواهیم گذاشت. مهمترین بحثمان با آقای صالحی در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی خواهد بود که یک عزم ملی طلب می‌کند و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی افزود: الان تیم‌های ملی فوتبال، والیبال و بسکتبال قرار است در مسابقات جام جهانی آینده شرکت کنند و باید برای هر کدام از این تیم‌ها یک تدابیر ویژه‌ای اندیشید و باید همت شود که با شایستگی در مسابقات شرکت کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با 2 اسپانسر برای تیم ملی صحبت شده ولی رقم آنها ایده‌آل نبوده است، خاطر نشان کرد: دو اسپانسر می‌خواهند از تیم ملی حمایت کنند اما رقم‌های آنها در حدی نیست که بتوانند باری از مشکلات تیم ملی بردارند.  ما دنبال این هستیم که یک اسپانسر قوی بیاید و حمایت از تیم ملی را برعهده بگیرد، با چندین جا هم در این ارتباط صحبت کردیم و امیدواریم در وضعیت اقتصادی کشور یک ثبات خاصی پیدا شود و میل و رغبت سرمایه‌گذاری در این ارتباط بیشتر شود و ما بتوانیم اسپانسر خوبی بگیریم. به هر حال این انتظار هست که شرکت‌های بزرگی که در کشور هستند و کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند بیایند یک حامی خوب برای تیم ملی باشند تا ضمن حمایت از تیم ملی بتوانند در آستانه مسابقات جام جهانی از برندشان استفاده کنند.

آیت‌اللهی در خصوص اینکه آیا از اسپانسرهای خارجی هم استفاده خواهد شد، گفت: در نهایت اگر به سمت اسپانسرهای خارجی رفتیم قبل از آن باید مجوزهای لازم را از ارگان‌های مربوطه بگیریم تا بعد از قرارداد با اسپانسر به مشکلی برنخوریم اما آنچه که مسلم است جذب اسپانسر خارجی می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص بازی دوستانه تیم ملی مقابل ساحل عاج گفت: من 3- 4 روزی را در فدراسیون نبودم و شما می‌توانید در این ارتباط با آقای نبی صحبت کنید.

آیت‌اللهی در خصوص برنامه‌های حضور تیم ملی در جام جهانی از جمله شعار تیم ملی، سرود و همچنین چگونگی اعزام هواداران به برزیل گفت: ما در پی این هستیم که یک ستادی را تشکیل دهیم و این ستاد برنامه‌هایی که باید از تیم ملی حمایت شود را تدوین کرده و برای اعزام هواداران و مراسم‌های مختلفی که قرار است در جام جهانی برگزار شود پیگیری های لازم را انجام دهد. به هر حال انجام برنامه‌های تیم ملی برای حضور در جام جهانی به یکسری هماهنگی‌ها با میراث فرهنگی، وزارت ارشاد، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریاست جمهوری دارد، ان‌شاءالله این کار عملیاتی خواهد شد. برای شعار تیم ملی هم ان‌شاء‌الله عزیزان مربوط به این کار آن را انجام می‌دهند.

آیت‌اللهی در خصوص اختلاف به وجود آمده میان حجت‌الاسلام علیپور دبیر کمیته اخلاق سازمان لیگ برتر و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال گفت: به نظر می‌آید اختلاف دو نفر بیشتر یک سوء تفاهم بوده و انشاء‌الله به زودی حل خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تیم ملی تا شروع جام جهانی با تیم‌های بزرگ دنیا دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد یا نه، بیان داشت: این موضوع به نظر کارلوس کی‌روش برمی‌گردد، باید ببینیم او در این ارتباط چه نظری دارد.

آیت‌اللهی در خصوص اعتراض برخی مربیان و باشگاه‌ها به توپ‌های لیگ برتر گفت: آقای تاج در حال بررسی این موضوع هستند و بعد از رسیدن به جمع‌بندی نهایی نظر خود را در این ارتباط اعلام خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها