کد خبر: ۱۵۹۶۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با خون شهدا میثاق می‌بندیم که تا آخرین نفر، نفس و قطره خون پای ارزش‌ها و ولایت فقیه که همه شهدا، ما را به اطاعت از آنها دعوت کردند، بمانیم.
به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید ایرج خرم‌جاه در همدان (یونس خاک) با بیان اینکه امروز در مکان مقدس هدایایی به نمایندگی از مردم ایران به این دو مادر تقدیم شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین هدیه‌ای که به این دو مادر و 220 هزار مادران شهید می‌توان داد میثاق بستن با شهدا و مادران شهداست.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه است، افزود: ای مادران بزرگوار شهدا با شما و خون شهدا میثاق می‌بندیم که تا آخرین نفر، نفس و قطره خون پای ارزش‌ها و ولایت فقیه که همه شهدا، ما را به اطاعت از آنها دعوت کردند، بمانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که شهیدان با تحمل سخت‌ترین شرایط و انجام طاقت فرساترین کارها تن به سازش نداده و با تمام قوا بدون کم‌ترین امکانات به صحنه آمده و در مقابل دشمن ایستادند، ابراز داشت: میثاق می‌بندیم تا آخرین منزل در مبارزه با استکبار و هیچ گاه در برابر ظالمان و مستکبرین کوتاه نخواهیم آمد.

وی با تأکید بر این که شهدا به عنوان مظهر آیات و اسمای الهی عدالت حقیقی را به ما نشان دادند، تصریح کرد: عهد می‌بندیم تا آزادی قدس راه شهدا را ادامه ‌دهیم و همه سرزمین‌های اسلامی را از دست مستکبرین آزاد کنیم.  

مراسم بزرگداشت شهید ایرج خرم‌جاه با حضور مادر شهید بر سر مزار فرزند شهیدش به اتمام رسید.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها