کد خبر: ۱۵۹۶۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
عضو شورای شهر تهران گفت: دانشگاه علامه طباطبایی جایگاه ویژه‌ای در مجامع علمی پیدا کرده است که این مرهون تلاش‌های حجت‌الاسلام شریعتی رییس این دانشگاه است.
حسن بیادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مطالب منتشر شده در برخی سایت‌ها علیه اقدامات ریاست دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: آقای شریعتی یکی از بی‌نظیرترین رؤسای دانشگاه و دلسوز برای جوانان و دانشجویان کشور است.

وی ادامه داد: آقای شریعتی با تدابیری که در زمان فتنه سال 88 اندیشید،کمترین آسیب‌ها به دانشگاه و دانشجویان وارد شد. به اعتقاد بنده باید از شخصیت علمی، فرهنگی و دانشگاهی او تقدیر شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دانشگاه علامه طباطبایی یکی از دانشگاه‌های مشهور و معتبر از لحاظ علمی و مدیریتی در بین دانشگاه‌های کشور است، گفت: واقعا این دانشگاه جایگاه ویژه‌ای در مجامع علمی بین‌المللی پیدا کرده است که این نیز مرهون تلاش‌های آقای شریعتی است. همه ما و دانشجویان و دانشگاهیان باید به وجود شخصیتی علمی و فرهیخته نظیر وی، افتخار کنیم.

بیادی تصریح کرد: توسعه منطقی دانشگاه و پشتیبانی از مسائل علمی و تخصصی و توجه ویژه به اساتید و اعضای هیئت علمی و محترم دانشگاه از دیگر اقدامات ارزنده ریاست فعلی دانشگاه علامه طباطبایی است که این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در همین زمینه افزود: آقای شریعتی فردی مجرب و امتحان پس داده در حوزه‌های مختلف و به خصوص حوزه‌های علمی و اجرایی است. وی در زمینه‌های مختلف اجرایی کشور تجربیات بسیاری دارد که یکی از دلایل موفقیت وی در ریاست دانشگاه علامه نیز همین است.

عضو شورای شهر تهران به تدابیر مؤثر و کارشناسی شده شریعتی در جریان فتنه سال 88 اشاره و تأکید کرد: آقای شریعتی در جریان فتنه سال 88، با تدابیر اخلاقی و سیاسی توانست از توسعه بی رویه و افراطی اتش فتنه جلوگیری کرده و امانتدار خوبی در حفاظت و حراست از قشر دانشجوی کشور باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها