کد خبر: ۱۵۹۳۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم مصدوم تراکتورسازي مي‌گويد که از هفته‌ هشتم در کنار تيم خواهد بود و اميدوار است با حضور در بازي‌ها به تيم خود کمک کند.
سعيد دقيقي درباره بازي پيش‌روي اين تيم با فجر شهيد سپاسي، اظهار کرد: بازي سختي خواهيم داشت و آرزوي موفقيت براي تيم دارم و اميدوارم با سه امتياز اين مسابقه نتايج خوب اين تيم ادامه يابد. تيم تمرينات خوبي را انجام داده است و براي اين ديدار آماده مي‌شود.

به نقل از ايسنا، وي درباره مصدوميت خود، بيان کرد: آقاي دکتر مولايي تلاش زيادي براي بهبودي هر چه سريع‌تر من انجام مي‌دهند. هر روز بهتر مي‌شوم و ان‌شاءالله از هفته‌ هشتم در خدمت تيم خواهم بود. مي‌توانستم اين هفته‌ نيز در کنار تيم باشم، ولي ريسک پذير بود. مي‌خواهم مصدوميتم به طور کامل برطرف شود تا فصل خوبي را در خدمت تراکتورسازي باشم و بتوانم درخواست‌هاي هواداران را به نحو احسن انجام دهم.

مهاجم تراکتورسازي درباره کيفيت توپ‌هاي ليگ برتر، اظهار کرد: من در چند بازي در کنار تيم نبوده‌ام، ولي در تمرينات که از آن توپ‌ها استفاده مي‌کنيم کيفيتش چندان جالب نيست. ان‌شاءالله سازمان ليگ بايد براي بهتر شدن کيفيت توپ‌ها فکري بينديشد.

دقيقي درباره اين که آيا نبودنش در تيم احساس مي‌شود يا خير؟ تصريح کرد: ما نفرات خوبي را در کنار تيم داريم و من هم اميدوارم که به شرايط خوبي برسم و به تيم کمک کنم.

بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز درباره اين که آيا نتايج خوب اين تيم ادامه خواهد يافت يا خير؟ اظهار کرد: آرزوي ما اين است و دوست داريم به اين شکل باشد. تيم مربي و بازيکنان خوبي دارد و هواداران فهيم و با تعصبي در کنار تيم هستند و ان‌شاءالله همه کمک کنند تا تيم شرايط ايده‌آل خود را داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها