کد خبر: ۱۵۹۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۲۵ تير ۱۳۹۰
وزير كشور گفت: با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها هم‌اكنون قاچاق سوخت در كشور به صفر رسيده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، مصطفي محمدنجار بعد از ظهر امروز در نشست مديريت توسعه شهري و اقتصاد اظهار داشت: اجراي كامل اين قانون بركات زيادي را براي نظام رقم خواهد زد.
وي با اشاره به اينكه راهبرد دولت عدالت و عدالت محوري است، افزود: دولت خدمتگزار به دنبال اين بوده كه هركجاي كشور كه كم‌برخوردار است، رسيدگي بيشتري كند.
نجار نظام جمهوري اسلامي را نظامي الگو بين كشورهاي جهان عنوان كرد و گفت: ما اكنون در دنيايي زندگي‌ مي‌كنيم كه نظام ما الگو است، هم در عرصه بين‌المللي و هم منطقه‌اي شاهد موفقيت‌هاي روزافزون جمهوري اسلامي هستيم كه همين دشمنان را عصباني كرده است.
وي با بيان اينكه علي‌رغم تمام اين دشمني‌ها نظام در حال پيشرفت روزافزون است، گفت: اكنون ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مثل پرتاب ماهواره به فضا جزو 8 كشور داراي فناوري برتر بوده و در علوم زيستي و پزشكي نيز به پيشرفت‌هاي زيادي نائل آمده است.
وزير كشور افزود: امروز چشم جهانيان به ايران خيره شده است لذا امروز دشمنان اسلام دچار استيصال شده دست به ترور دانشمندان هسته‌اي مي‌زنند.
وي حضور مردم در صحنه و دفاع از آرمان‌هاي نظام را برشمرد و افزود: با حضور آحاد مردم در صحنه نظام قله‌هاي موفقيت را يكي پس از ديگري مي‌پيمايد.
نجار انجام سفرهاي استاني دولت را در راستاي خدمتگزاري به مردم برشمرد و يادآور شد: سفرهاي استاني رئيس جمهور سند افتخاري براي دولت است.
وي با اشاره به اينكه: "همه براي خدمت رساني در جامعه وظيفه داريم "، از استانداران خواست تا نسبت به پيگيري و تحقق مصوبات سفر تلاش كنند.
وزير كشور با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها توسط دولت خدمتگزار اظهار داشت: اين قانون 20 سال بود كه توسط دولت‌هاي گذشته اجرا نشده بود و دولت نهم و دهم آن را اجرايي كرده و اكنون دستاوردهاي اين قانون براي همه واضح است.
وي با بيان اينكه با اجراي اين قانون هم اكنون قاچاق سوخت در كشور به صفر رسيده است، تصريح كرد: اجراي كامل اين قانون بركات زيادي را براي نظام رقم خواهد زد.
نجار با اشاره به اينكه دشمنان براي فشار عليه جمهوري اسلامي به دنبال تحريم بودند، گفت: اجراي اين برنامه مايه خير و بركت و خودكفايي نظام جمهوري اسلامي شد.
وي همچنين عقب ماندني‌هاي خراسان شمالي را يك عقب‌ماندگي تاريخي برشمرد و خاطرنشان كرد: دولت براي حل اين عقب‌ماندگي اهتمام داشته و اعتقاد به جبران اين عقب‌ماندگي‌ها دارد.
همايش توسعه شهر و اقتصاد در تالار حافظ بجنورد با حضور مديران و كاركنان حوزه شهري خراسان شمالي برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها