کد خبر: ۱۵۹۰۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا نمايش تحسين‌برانگيز تيمش در هفته اول لاليگا را نشانه‌اي از انگيزه او و هم‌تيمي‌هايش براي رقم زدن فصل موفقي براي کاتالان‌ها دانست.
ليونل مسي پس از پيروزي 7 بر صفر بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ برابر لوانته طرفدارانش را در شادي خود سهيم کرد. مسي صبح امروز در صفحه‌اش در شبکه اجتماعي ويبو از انگيزه خود براي درخشش در تمامي رقابت‌هاي پيش روي بارسلونا در فصل جديد گفت و پيش بيني کرد يک فصل درخشان در انتظار شاگردان تاتا مارتينو قرار دارد.

به گزارش تسنيم، مسي در صفحه خود نوشت: شروع فوق‌العاده‌اي در ليگ داشتيم. فکر مي‌کنم در اين بازي به همه ثابت شد که ما براي رقم زدن يک فصل فوق‌العاده چقدر انگيزه داريم.

وي با اشاره به ماموريت بعدي تيمش نوشته است: اکنون وقت تمرکز کردن روي بازي با اتلتيکومادريد است. بازي که مي‌توانيم در آن اولين جام فصل را کسب کنيم.

مسي و بارسلونا فرداشب در شرايطي براي شرکت در بازي رفت سوپرجام اسپانيا به ويسنته کالدرون، ورزشگاه اتلتيکو مادريد مي‌روند که از 5 بازي متوالي اخير خود برابر قرمز و سفيد پوشان مادريد هر 5 بازي را برده‌اند و با 10 قهرماني، به عنوان پرافتخارترين تيم سوپرجام پا به ميدان مي‌گذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها