کد خبر: ۱۵۹۰۳۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
تلاش همراهان حاشیه‌دار توفیقی برای تهیه طومارحمایت از وی:
جمع آوری امضاء از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت از جعفر توفیقی در حالی اتفاق می افتند که عدم امضاء این طومار از سوی پرسنل به عنوان قرارگرفتن در لیست سیاه وزیر آتی این وزارت خانه در آینده تلقی می گردد و این امر موجب تحت فشار قرار گرفتن شدید مسئولین و کارکنان این وزرات خانه و سردرگمی آنان گردیده است . همچنین جعفر توفیقی بلافاصله پس از حضور در ساختمان وزارتخانه، معاون اداری و مالی پیشین را برکنار نمود که برخی این عزل را مقدمه تغییر و تحولات در دوران سرپرستی ایشان می دانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انتخاب دکتر جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و مطرح کردن وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی وزارت علوم کابینه حجت الاسلام حسن روحانی برای معرفی به مجلس در روزهای گذشته با واکنش های فراوانی همراه بوده است.

موضع گیری های مجلسی ها در خصوص فعالیت و حضور پر رنگ ایشان در وقایع پس از انتخابات سال 88 با انتشار فیلمی از سخنرانی توفیقی در جمع متحصنین دانشگاه تهران در حمایت از میرحسین موسوی و تایید موضوع تقلب در انتخابات تشدید شد و این امر احتمال موفقیت وی برای جلب اعتماد مجلسی ها را کمتر نمود.

حضور اتوبوسی همراهان و معاونین مسن و حاشیه دار جعفر توفیقی در روز معارفه وی در وزارت علوم از دیگر نقاط منفی این انتصاب بود که در تعارض آشکار با شعار حجت الاسلام حسن روحانی مبنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و نیر بانوان در سطوح مدیریتی وزارت خانه ها می باشد که باز هم کارآمدی ایشان را برای سکانداری این وزرات خانه با سوالات جدی روبرو ساخت.

حال با توجه به افزایش ادله مخالفین معرفی توفیقی برای این وزرات خانه مهم و کلیدی، تلاش های گوناگونی برای باز گرداندن اعتماد نمایندگان مجلس در حال انجام می باشد که در همین خصوص شنیده های پایگاه 598 حکایت از تلاش برخی از همراهان و حامیان جدید الورود جعفر توفیقی برای تهیه طوماری از امضاء کارکنان وزرات علوم در حمایت از ایشان را دارد.

جمع آوری امضاء از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت از جعفر توفیقی در حالی اتفاق می افتند که عدم امضاء این طومار از سوی پرسنل به عنوان قرارگرفتن در لیست سیاه وزیر آتی این وزارت خانه در آینده تلقی می گردد و این امر موجب تحت فشار قرار گرفتن شدید مسئولین و کارکنان این وزرات خانه  و سردرگمی آنان گردیده است.

شایان ذکر است که جعفر توفیقی بلافاصله پس از حضور در ساختمان وزارتخانه، معاون اداری و مالی پیشین را برکنار نمود که برخی این عزل را مقدمه تغییر و تحولات در دوران سرپرستی ایشان می دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
hosin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۳
۲۴
البته در دانشگاه آزاد هم افرادي كه از دوره جاسبي بدون هرگونه مدرك وشايستگي بر سر كارمانده اند در حال حمابت از اين افراد هستند و مدام سنگ جاسبي را به سينه ميزنند واين در حاليست كه دائما در كار دكتر دانشجو كارشكني ميكنند.بلاخره به جناب آقاي روحاني با احترام ميگويم آيا تدبير و اميد را به اين شكل به مردم هديه ميدهيد.
پاسخ
hosin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۲
البته شنيده ها حاكي است برخي از منصوبين ومسئولين خود ساخته قبلي نيز در دانشگاه آزاد براي برگرداندن اين گروه وطرفداران جاسبي و هاشمي به دانشگاه در تكاپوي شديد هستندو بلاخره حل مشكلات كشور با كليد تدبير رامتوجه شديم و از روحاني متشكريم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
معنی اعتدال رو فهمیدید؟
کارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۴
۲۱
من کارمند وزارت علوم هستم این موضوع صحت دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
اقاي كارمند وزارت علوم وقتي نمايندگان مجلس به اتفاق 150نفر به شوراي نگهبان نامه مي نويسند ويكي از ستونهاي انقلاب را عدم تاييد پس امضا گرفتن براي حمايت مشكل دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۳
شرط میبندم مجلس به این هم رای میده میلی منفرد هم سهواً رد صلاحیت شد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
... جو گیر شدند وبه وزرایی که اشکارا با فتنه گران بودند اشکارا دروغ گفتند و........رای دادند فقط صرف یک ادعا ...اعتدال
ایرانی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۳۰
۲۴
لعنت به شما انسان هی تندروی افراطی ...

کی شما عرب ها می خواین دست از سر مردم بردارید . فتنه کدام فتنه. خودتون فتنه درست می کنید بعدش جرم می تراشید.

از خدا بترسید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
کی گفته مخالفان یا منتقدان دولت عرب هستند اتهام زدن کاراسونیه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
فتنه رو ما درست کردیم یا اونایی که تو 88 به این مردم و مقدساتشون و نظامی که مردم براشون زندگیشون دادن تو هین کردن؟فتنه رو ما درست کردیم یا اونایی که روز عاشورا کوبیدن و دشمنای اسلام و ایران رو شاد کردن؟ فتنه رو ما درست کردیم یا کسایی که ...
مهدی اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
۹
۱۹
آقای توفیقی سخنران جلسه ای بوده که میلی منفرد به خاطر حضور در آن جلسه رد صلاحیت شد.
مجرم اصلی اینجاست ...
پاسخ
هاتف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۰
۵
هی یواش خود را با اسم جعلی ایرانی زاده جا زده ای فکر می کنی مردم فهیم ایران مثل حضرتعالی شیر خر خورده اند نه داداش زیاد تند نرو به فکرت هستیم چه می خوای برات آماده است جوش نیار
پاسخ
حسین
-
۱۰:۴۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۶
۱۷
انشاء الله که دکتر روحانی ایشان را معرفی نمی کند ودر صورت تحت فشارگرفتن برای معرفی مجلس آگاهانه تصمیم میگیرد.
پاسخ
مطلع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۷
۱۱
خبر درسته
پاسخ
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۸
۱۴
سلام
دکتر توفیقی بهتر از همه نمایندگان مجلس و مردم ایران می داند که از مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت. بنابراین با یک تاکتیک ضربتی قصد دارد به سرعت و با استفاده از فرصت سرپرستی به عنوان آخرین امتیازی که در اختیار افراطیون قرار گرفته، نسبت به تسویه معاونت های وزارت علوم و برخی روسای معتقد و ارزشی دانشگاه ها اقدام کند. تکاپوی رسانه های افراطی اصلاح طلبان و لیست های متنوعی که از روسای دانشگاه ها و حمله به آنها منتشر می کنند، موید همین نکته است. مطمئنا وزارت علوم به یک نفر عملگرای معتدل مانند دکتر اسماعیلی و یا دکتر سقائیان سپرده خواهد شد، اما وزارتی سپرده می شود که توسط فتنه گران افراطی، شخم خورده و نیروهای متعهد خود را از دست داده است.
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
حقیقت را نوشتی.موافقم
عطیه مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۷
۱۵
تغیرات در وزارت علوم به سرعت در حال انجام شدن است همین روزها خبرش درمی آد و همه شکه می شن و اون وقت است که خواهیم دید معنای اعتدال. چیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
دوره ي قبل 90درصد جابجاييها از شهرداري وسپاه بودند بدون هيچ تخصصي در زمينه كاريشان حالا گيريم چهار نفر هم از وزارت علوم جابجا بشند اسمان به زمين مي ايد يا ......
ALI
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
۱۷
۱۰
18 میلیون ایرانی خواستار تغییر هستند
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
تغییر چی؟میشه بگید؟درضمن بد نیست به آرا شوراها هم یه نگاهی بکنید
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
کاملا با نظر شما موافقم پس وقتی رئیس جمهور قبلی تغییرات میداد هیچکس اعتراض نمی کرد در ضمن موسس دانشگاه آزاد آقای هاشمی بود
گل گندم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
امروز تو دانشگاه ماهم طومار اورده بودن امضا کنیم برای اینکه این اقا وزیر علوم شه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها