کد خبر: ۱۵۸۹۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال بوريرام تايلند گفت: در ديدار با ما مي‌دانيم استقلال تيم برتر است.
دراگان دروليچ در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل استقلال در مرحله رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: فکر مي کنم بازي فردا مسابقه سختي باشد و اين دو بازي که مقابل استقلال داريم نود دقيقه در تهران است و نود دقيقه مربوط به بوريرام است، اميدوارم فردا نتيجه لازم را کسب کنيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدوار هستند که استقلال را در آزادي شکست دهند، عنوان کرد: ما تلاش مي کنيم بازي خوبي ارائه دهيم مي دانيم استقلال تيم برتري است و بايد ببينيم چه نتيجه اي کسب خواهيم کرد.

دروليچ در مورد اينکه خيلي ها اعتقاد دارند تيم آن ها تا به اينجا به صورت شانسي بالا آمده است، خاطرنشان کرد: اين فوتبال است بعضي مواقع يک تيم خوب بازي مي کند و يک تيم بد اعتقاد من اين است که ما تا به اينجا خوب کار کرديم و مستحق حضور در اين مرحله بوده ايم.

سرمربي بوريرام در مورد اينکه به جاي اسکات کوپر به عنوان سرمربي شناخته مي شود و آيا در ديدار فردا مصدوم و محرومي دارند، گفت: شما مي توانيد از کوپر سوال کنيد که چرا من را به عنوان سرمربي مي شناسند ما چند بازيکن مصدوم داريم که با خود به تهران نياورديم و با 18 بازيکن به تهران سفر کرديم.

وي در پاسخ به اين سوال که گونزالس مهاجم شما مدعي شده رحمتي را راحت از تيم ملي ايران کنار گذاشتند و به همين خاطر مي شود راحت دروازه او را باز کرد و آيا چنين تصوري در شما وجود دارد؟ عنوان کرد: اين بازيکن ما مصدوميت جزئي دارد و به او استراحت داده ايم اما بوريرام بازيکنان ديگري دارد که مي توانيم از ان ها استفاده کنيم.

دروليچ در مورد اينکه استقلال هواداران زيادي دارد،‌گفت: تمام بازيکنان دنيا دوست دارند در ورزشگاه مملو از تماشاگر به ميدان بروند ورزشگاه پر از هوادار هم خوب و هم بد است. اميدوارم که اين جو فردا روي ما تأثير نگذارد.

مربي بوريرام در مورد اينکه چه شناختي از بازيکنان بوريرام دارد،‌گفت: مي توانم بگويم فقط خوب تمرين کرده ايم و کادرفني ما استقلال را خيلي خوب مي شناسد و مي دانيم با يکي از بهترين تيم هاي استقلال بازي داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها