کد خبر: ۱۵۸۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با فتح‌الله‌زاده اختلافي ندارم اما او در اين 10 روز سکوت کرد که باعث تعجب من شد
امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل بوريرام تايلند در مرحله رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: به نظر من هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و اين بازي حالت حذفي دارد. آن ها چندين بازيکن چند مليتي دارند دو بازي گذشته آن ها را آناليز کرديم تيم بسيار خوبي هستند و فکر مي کنم در هفت بازي هفت گل خورده اند. آن ها به سرعت در حمله شرکت مي کنند. بازيکنان بزرگي دارند که مي توانند در نتيجه اثر بگذارند.

به گزارش فارس، وي افزود: بعد از ديدار با داماش روحيه خوبي داريم خوشبختانه با برد خوب مقابل داماش از لحاظ روحي و فني خوب بوديم اين ها نشانه هايي از اين است که فردا بازي خوبي انجام دهيم هدف اول ما گل نخوردن است روي نقاط ضعف آن ها کار کرديم و تيم ما از نظر نفراتي آماده است و بازيکناني مثل نکونام کم استراحت کرده بودند و حالا اميدواريم به شرايط آرماني خود برسيم.

قلعه‌نويي در مورد مصدومان استقلال گفت: مطمئنا جمشيديان را در اختيار نداريم و او در اين دريدار نمي‌تواند بدود البته آندراينک شرايط بازي را داشت اما به دليل اينکه سلامتي بازيکن براي مااز همه چي مهمتر است از او استفاده نمي‌کنيم تا مشکلي برايش به وجود نيايد.

وي افزود: هوادرا حضورش به تيم کمک مي‌:ند اميدوارم هواداران کمک کنند و اتفاقي نيفتد که شرمنده آنها شويم حوضر هواداران بسيار مهم است آنها يار اول استقلال هستند. برخي مي‌گويند هواداران يار دوازدهم هستنداما فکر مي‌کنم فرد فرد آنها حضورشان براي ما موثر است. فردا حداقل 80 هزار نفر به ورزشگاه ميآيد از پروين تشکر مي‌کنم که استقلال را رنگي نديد. رويانيان هم باما تماس گرفت و از خيلي‌ها که مثل درودگر اعلام کردند به تيم ما کمک مي‌کنند متشکرم.

سرمربي استقلال عنوان کرد: شايد جاي سوال اين جا نباشد سوال حاشيه اي است اگر نگاه ملي نبايد اين سوال را مي پرسيدي بايد بعد از بازي اين سوال مي شد اما به احترام شما جواب مي دهم هم من و هم فتح الله زاده دنبال نتيجه هستيم بايد تشکر کنم از کادرفني که تنها 30 تا 40 درصد گرفتند امسال هم هنوز پولي نگرفتند ما ايراد به توپ ها گرفتيم و به سازمان ليگ انتقاد کرديم اما نمي دانيم چرا آقايان وارد شدند روزي که روي چمن آزادي آن جشن برگزار شد هيچ کس اعتراض نکرد آن جا هم منافع قلعه نويي بود بعد از 32 سال حق نداريم در اين مورد حرف بزنيم و انتقادي را مطرح کنيم. نمي‌دانم چه شد که گفتند سيل راه افتاده است آقايان به مجلس رفتند من از توليد کنندگان داخلي عذرخواهي مي‌کنم که چنين صحبت‌هايي را مطرح کردند و هر چه دلشان خواست بيان کردند. اگر صحبت در مورد توليدات داخلي است چرا رفتند مجلس و آن صحبت‌ها را زدند من در مورد منفعت مملکتم صحبت مي‌کنم آن روز که پيش آقاي هاشمي رفتم آيا براي منعفت من بود آيا درياچه اروميه هم برند مجيد دارد چرا که در مورد آن نيز صحبت کردم. گفتيم رنگ لباس براي ما مشکل دارد يا کيفيت توپ بد است چرا که ايراني لياقتش بسيار بيشتر است و کشور بسيار خوبي داريم.

وي افزود: در اين چند سال هميشه در مورد زمين انتقاد کردند چرا که بهترين‌ها را در ايران داريم حضرت علي مي‌گويد هميشه حق را بگو يک دقيقه زندگي با عزت بسيار بهتر از زندگي با ذلت است. از فتح‌الله‌زاده توقع داشتم وقتي راجع به خودش مي‌شود سريع مي‌رود در 90 صبحتت مي‌کند خدا پدر امور حقوقي ما را بيامرزد که هيچ دخالتي نکرد.يک مصاحبه‌اي اين دوست ما انجام داده که داريم مدارک جمع مي‌کنيم من اختلافي با فتح‌الله‌زاده ندارم زيرا زيرمجموعه مديرعامل هستم او بايد در بحث برنامه نود ورود مي‌کرد اگر خداي نگرده جايي بروم و کوچکترين توهيني به زيرمجموعه من شود ورود مي کنم حتي اگر من را بردارند. با فتح‌الله‌زاده اختلافي ندارم اما او در اين 10 روز سکوت کرد که باعث تعجب من شد حرف‌هايي دارم که در آينده انشاءالله مي‌زنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها