کد خبر: ۱۵۸۸۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
رویا نونهالی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران نمایش «شهسواران را چه شد؟» به کارگردانی حسین پارسایی پیوست.
فارس،‌ رویا نونهالی بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران نمایش «شهسواران را چه» نوشته مهرداد رایانی مخصوص و حسین پارسایی پیوست.

نونهالی که این روزها در نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی در همچون گذشته بازی قابل توجهی ایفا کرده است،‌ به گروه نمایش جدیدترین اثر پارسایی اضافه شده است. پیش از این حضور هنرمندانی همچون علی سلیمانی و لیندا کیانی نیز در نمایش «شهسواران را چه شد؟» قطعی شده بود.

علاوه براین در این نمایش سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه و مژگان عیوض‌زاده طراحی لباس پارسایی را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش «شهسواران را چه شد؟» که برداشتی از رمان «دا» به قلم مهرداد رایانی مخصوص است آمده که زینب زمانی یکی از بازماندگان جنگ تحمیلی در خرمشهر که خاطرات او بارها به چاپ رسیده است و مقاومت و پایداری او زبان زد است، اشیا و اسناد موزه‌ای قابل توجهی دارد. او در تلاش است که در بین حفار‌ی‌ها و ساخت‌و‌سازهای عظیم واحدهای تجاری که در خرمشهر در حال وقوع است، یک موزه کوچک جنگ برای ثبت و ضبط خاطرات عظیم جنگ و دسترسی آن به آیندگان احداث کند که ناگهان خبر می‌رسد در یکی از میادین که در گذشته منطقه مهم دفاعی بوده است و اکنون در حال حفاری برای احداث یک مجتمع بزرگ تجاری است تعدادی پلاک و بقایای اجساد مربوط به سقوط خرمشهر کشف شده است....

این نمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در تالار اندیشه حوزه هنری به صحنه می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها