کد خبر: ۱۵۸۷۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس روز دوشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه درفشي فر آغاز شد.
اين تمرين در غياب علي دايي و زيرنظر برادرش محمد دايي آغاز شد که بعد از گذشت 15 دقيقه سرمربي سرخپوشان به درفشي فر رسيد و حرکات شاگردانش را زير نظر گرفت.

به گزارش اوج نيوز، رضا حقيقي هافبک مصدوم سرخپوشان امروز هم دور زمين به طور اختصاصي دويد و پس از 30 دقيقه دويدن روي نيمکت نشست و تمرين همبازيان را به نظاره نشست.

* رضا محمدي با کمي تاخير خود را به غلامپور معرفي و تمريناتش را آغاز کرد.

* محسن بنگر مدافع پرسپوليس از برخي رسانه ها به خاطر درج مصاحبه اي از قول او که وي را رودررو با کي روش قرار داده بودند، دلخور است. او در تمرين روز دوشنبه پرسپوليس نزد خبرنگاران رفت و اعلام کرد از آن رسانه هايي که چنين مطلبي را منتشر کرده اند، شکايت مي کند. وي افزود: من آلزايمر ندارم که مصاحبه کنم و خودم هم ندانم که اين حرف را زده ام.

* يک خانواده سه نفره هوادار پرسپوليس از گچساران به درفشي فر رفته بودند. آنها به دنبال ديدار با ميلاد غريبي که اهل گچساران است به محل تمرين پرسپوليس رفتند.

* سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس از ساعت 15 در ورزشگاه حاضر شده بود. گويا او جلسه اي را با مسئولان ورزشگاه و نمايندگان يک اسپانسر برگزار کرد.

* خاکبرداري يک ساختمان متروکه روبه روي مجموعه درفشي فر که قرار است يک پروژه 7 طبقه در آن ساخته شود، گرد و غبار و صداهاي ناهنجاري را پديد آورده بود.

* يک بنر جديد که تبليغات دانشگاه علمي- کاربردي پرسپوليس است، جايگزين بنر قبلي که عکس بازيکنان بود، در مجموعه شده است.

* 50 دانش آموز به همراه سرپرستان خود از موسسه معلولان کوشاي ورامين به محل تمرين آمدند که مورد پذيرايي قرار گرفتند و يک خودکار و سالنامه پرسپوليس به هر يک از آنها اهدا شد. همچنين اعضاي مدرسه فوتبال آينده سازان ممسني استان فارس نيز از ديگر حاضران در تمرين بودند.

* يکي از جانبازان هوادار پرسپوليس که از دوستان سعيد شيريني بود، به درفشي فر آمد و جلسه اي را با سرپرست پرسپوليس برگزار کرد.

* محمد پنجعلي و مهرداد پولادي غايبان تمرين امروز بودند.

* علي دايي پس از ورود به ورزشگاه چند دقيقه با شيريني به گفت و گو پرداخت. بازيکنان نيز به محض ورود دايي به سمت او رفتند و با او سلام و عليک کردند.

* مولايي بدنساز پرسپوليس همراه با پسر 9 ساله اش به درفشي فر آمد.

* ضيا عربشاهي و محمود شافعي از پيشکسوتان پرسپوليس از جمله حاضران در تمرين درفشي فر بود.

* سيدمهدي سيدصالحي همچون روزهاي گذشته جداي از ديگر بازيکنان به همراه پزشک تيم دور زمين اختصاصي کار مي کند.

* بازيکانان پرسپوليس پس از گرم کردن، در نيمه زمين در 4 تيم 5 نفره تقسيم شده و با نصب 4 دروازه کوچک حفظ توپ و پاس تکضرب را در دستور کار خود قرار دادند. اين تمرينات زير نظر علي دايي و کريم باقري انجام شد. در حين تمرينات دايي تاکيد به پاسهاي تکضرب داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها