کد خبر: ۱۵۸۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: فتنه ۸۸ یکی از شاخص‌های مجلس در بررسی کابینه یازدهم بود و قطعا کسانی که در آن دخیل بوده‌اند نباید در حاکمیت حضور پیدا کنند.
 محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و رای اعتماد به آنها که در مجلس صورت گرفت، اشاره و اظهار کرد: فتنه سال 88 یکی از شاخص‌های مجلس شورای اسلامی است و قطعاً کسانی که در آن دخیل بوده‌اند نباید در حاکمیت حضور پیدا کنند.

وی اقدام مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را خوب ارزیابی و تصریح کرد: مجلس با سعه صدر و کارهای کارشناسی و مذاکره صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی و جایگاه خود را در نظام جمهوری اسلامی تثبیت کرد.

نماینده مردم بناب تاکید کرد: مجلس در همان ابتدا به دولت نشان داد که خواستار تعامل بهتر بین دو قوه مجریه و مقننه است.

باقری در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش باید ضمن دور بودن از حاشیه افرادی کارآمد، باتجربه باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خواهشا منتشر کنید .
این اقا با وقاحت تمام به طرفداران و کسانی که به کاندیداهای ارزشی مثل اقا جلیلی رای داده اند در مجلس در معرض دید مردم توهین کرده اند چه کسی باید جواب این اقا را بدهد . شما هم که رپورتاژ این اقا را می دهید ؟
این اقا با وقاحت تمام آقای جلیلی و اصولگرایان مخالف فتنه را افراطی و متحجر خواند . این اقا باید جوابگوی حرفهای خود در دنیا و نزد پروردگار باشد . وی این کار را برای گرفتن رای اعتماد نمایندگان به وزرای اقای روحانی که تعداد زیادی از انها در اشوب افرینی سال 88 سهمی بزرگ داشته اند این توهین ها را کرده است بعد شما اصلا عین خیالتان نیست . اصلا حرف این اقا هیچ اهمیتی ندارد . مگر این اقا کیه جز یک خود فروخته و حامی فتنه !!! بعد دم از عدم حضور فتنه گران در کابینه می زند . این اقا کجاست که اقای توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم انتخاب شده و صدای ایشان در نمی اید ؟
فقط می توانم بگویم متاسفم .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها