کد خبر: ۱۵۸۶۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت‌: از همه عزيزان مي‌خواهم ندانسته درباره خلعتبري اظهارنظر نکنند چون هزينه آمدن او با فرمول ما ? ميليارد تومان نمي‌شود.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در خصوص قرعه‌کشي جام حذفي اظهار داشت: با توجه به قرعه‌کشي انجام شده در کل راضي هستم البته براي ما فرقي نداشت که با چه تيمي برخورد کنيم، چون بچه‌هاي ما با تمام قدرت آماده حضور در مسابقات هستند. ولي در کل از قرعه‌کشي شخصا راضي هستم ولي نظر علي دايي مهم است.

وي در واکنش به اظهارات مجري يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني که گفته بود چرا رويانيان بايد 5 ميليارد تومان پول بيت‌المال را براي آوردن خلعتبري به پرسپوليس صرف کند، گفت: اولا ما براي خلعتبري 5 ميليارد تومان نمي‌‌دهيم، در ثاني براي چندمين بار مي‌گويم بدون اطلاع درباره مبلغ قرارداد و برخي مسائل خلعتبري صحبت نکنند.

رويانيان ادامه داد: مطمئن باشيد با فرمولي که داريم به خلعتبري بابت حضورش در پرسپوليس 5 ميليارد تومان نمي‌دهيم اما انشاءالله وقتي که ايشان آمد من يک بار گفتم و باز هم مي‌گويم آن وقت همه چيز را تشريح خواهم کرد تا همه چيز روشن شود. پس از همه مي‌خواهم که بدون اطلاع در اين باره اظهارنظر نکنند. چون ما مي‌دانيم همه چشم‌ها براي حضور اين بازيکن در پرسپوليس دوخته شده و وقتي که او آمد همه چيز را روشن مي‌کنيم پس بهتر است اين ماجرا را پرونده‌اش را ببنيدم تا بعد.

وي در پاسخ به سوالي که چه زماني تکليف خلعتبري روشن مي‌شود، گفت: عجله نکنيد، طبق برنامه کارها رو به جلو مي‌رود و انشاءالله پس از توافق نهايي موضوع را به اطلاع هواداران‌مان مي‌رسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها