کد خبر: ۱۵۸۶۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
تيم صنعت نفت آبادان پس از سقوط به ليگ دسته اول حالا با قدرت خودش را آماده بازسازي براي صعود دوباره به ليگ برتر آماده مي‌کند.
در همين زمينه با مديريت زحمت‌کش باشگاه نفت آبادان آقاي گودرزي صحبتي انجام داديم. مصاحبه سايت گل را با ناصر گودرزي مديرعامل نفت آبادان بخوانيد.

آقاي گودرزي اوضاع و احوال تيم چطور است؟

ما با قدرت پيگيري کارهاي تيم هستيم اگر چه در بعضي از رسانه‌ها صحبت از مشکلات مالي ماست و بدهکاري تيم ما به کمپ نساجي‌ بروجرد است اما بايد از همين جا اعلام کنم که ما تيمي نيستيم که از اين مشکلات داشته باشيم و مجموعه نفت و مسوولان رده بالاي اين تيم هميشه دلسوز و زحمت‌کش بودند و با تمام وجود امکانات خوبي براي اين تيم فراهم کردند تا اين تيم بتواند شادي مردم آبادان را فراهم کند. ما هيچ گونه مشکلي در اين زمينه نداشته‌ايم و هيچگونه حساب وکتابي هم با نساجي بروجرد نداريم چرا که اگر داشتيم تيم دوم ما يعني نفت نوين ابادان در آنجا اردو نمي‌زد.

به نظرتان علت اصلي سقوط نفت چه بود؟

به نظر من تغييرات زياد در تيم و عدم ثبات مديريت باعث سقوط نفت شد ما انتظار داريم ثبات مديريتي در تيم ثبيت شود تا بتوانيم با برنامه‌ريزي خوب و شرايطي که به وجود مي‌آوريم بتوانيم تيم را به ليگ برتر بياوريم.

اين درست است که به آقاي قاسمپور اس ام اس تهديدآميز دادند؟

بله يکسري از آدم‌ها که غرض‌ورزي دارند و نفت را دوست ندارند و فقط دنبال منافع خودشان هستند از اين اس ام اس‌هاي تهديدآميز به آقاي قاسمپور مي‌دهند. اما خب ايشان بيدي نيست که با اين بادها بلرزد و با قدرت کارش را ادامه مي‌دهد.

فکر نمي‌کنيد که وقتش است تمام آبادان يک پارچه شوند و اين تيم را دوباره در ليگ برتر ببينيم؟

باور کنيد آبادان هميشه از اين اختلاف‌ها ضرر ديده ما بايد همدل باشيم تا بتوانيم موفق باشيم. در باشگاه نفت آبادان به روي مخالفين باز است حتي کساني که اس ام اس‌هاي تهديدآميز مي‌دهند. ما دوست داريم همه بيايند و دست به دست هم بدهيم تا بتوانيم اين تيم را به جايگاه واقعي‌اش برسانيم. باور کنيد مسوولان نفت همه جوره از اين تيم حمايت کردند و به خاطر مردم و جوانان پاک آباداني با تمام تلاششان پشت اين تيم هستند. من هم به عنوان سربازي کوچک تلاش مي‌کنم نفت را به جايگاه واقعي‌اش برسانم فقط انتظار دارم همه مردم به بنده حقير در اين راه کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها