کد خبر: ۱۵۸۶۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
نايب رييس فيفا در ديدار خود از فلسطين تاکيد کرد، رژيم‌صهيونيستي براي مواجه نشدن با محروميت از فعاليت‌هاي ورزشي تنها يک فرصت دارد.
اقدامات ناجوانمردانه رژيم اشغالگر قدس عليه جوانان ستمديده فلسطيني در ورزش هم که سفير دوستي و صلح بين ملت‌هاست، رخنه کرده و واکنش بسياري را به دنبال داشته است. شاهزاده علي بن‌حسين، نائب رييس فيفا و رييس فدراسيون فوتبال غرب آسيا براي حل کارشکني‌هاي اشغالگران به فلسطين سفر کرد و با استقبال محمود عباس و جبريل الرجوب، رييس فدراسيون فوتبال فلسطين مواجه شد.

به گزارش ايسنا ، بن‌حسين در نشستي خبري گفت: "اسرائيل تنها يک فرصت ديگر دارد. در غير اين صورت به خاطر کارشکني و در تنگنا قراردادن ورزشکاران فلسطيني با محروميت فيفا مواجه خواهد شد. فعاليت ورزشي بدون مشکل و مانع حق مردم فلسطين است و بايد به آن احترام گذاشت. بايد هر مرد و زن فلسطيني اين حق را داشته باشد که به راحتي ورزش کند. شخصا براي آگاه کردن اسرائيلي‌ها به اين موضوع تمام تلاش خود را خواهم کرد. آنها براي رفع اين مشکل بايد قبل از تشکيل جلسه کنگره فيفا در اکتبر آينده تمام تلاش خود را به کار گيرند."

او افزود: "برگزاري تورنمنت بين‌المللي در فلسطين براي همه فلسطيني‌ها مايه افتخار و مباهات است و نشان مي‌دهد که فيفا اين حق را به آنها مي‌دهد که رقابت‌هاي بين‌المللي را در سرزمين خود برگزار کنند."

قرار است که رقابت‌هاي فوتبال نوجوانان غرب آسيا به ميزباني فلسطين برگزار شود. اين براي نخستين بار است که يک رقابت رسمي بين‌المللي در فلسطين برگزار مي‌شود.

محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين هم از حمايت فيفا از ورزش فلسطين تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها