کد خبر: ۱۵۸۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مشتري امتياز تيم‌هاي فوتسال تاسيسات دريايي و گيتي‌پسند نوين مي‌گويد نژادفلاح و جواهري به دليل ترس از عادل فردوسي‌پور با انتقال تيم به مشهد مخالفت کرده‌اند. او همچنين از فريب خوردنش از سوي باشگاه گيتي‌پسند و صحبت‌هاي تکان‌دهنده مديرعامل اين باشگاه درباره "فدراسيون فوتبال اصفهاني" پرده برداشت.
موضوع واگذاري امتياز تيم ليگ برتري تاسيسات دريايي تهران و گيتي‌پسند نوين اصفهان از دو ماه قبل مطرح شد و سرمايه‌گذار مشهدي مشتري اصلي خريد امتياز بود تا بتواند با عنوان "پرسپوليس مشهد" در ليگ برتر فوتسال شرکت کند. رضا اوليازاده که مالک يکي از شرکت‌هاي مواد غذايي مشهد است، ابتدا با تاسيسات دريايي وارد مذاکره شد اما بعد از مخالفت نژادفلاح با انتقال تيم از تهران به مشهد، سراغ گيتي‌پسند نوين، ديگر تيم ليگ‌برتري رفت اما مسئولان ورزش اصفهان هم با دليل مشابه تربيت بدني تهران با انتقال گيتي‌پسند نوين از اصفهان به مشهد مخالفت کردند. به گفته اين سرمايه‌گذار مشهدي کلاه بزرگي در اين ميان بر سرش رفته است!

اوليازاده در گفت‌وگو با ايسنا دراين‌باره توضيح داد: در سال‌هاي گذشت فعاليت بسياري در ورزش داشته‌ايم اما به خاطر علاقه به فوتسال و باشگاه پرسپوليس تصميم به تيمداري در ليگ برتر اين رشته گرفتيم تا هم به فوتبال کمک کنيم و هم برندمان تبليغ شود. از همين رو ابتدا با تيم منحل شده تاسيسات دريايي وارد مذاکره شديم تا امتياز تيم را به مشهد انتقال دهيم.

وي ادامه داد: با قراردادي 400 ميليون توماني امتياز تيم را خريديم. حتي 30 ميليون تومان خرج لباس و تشکيلات تيم کرديم. يا علي گفتيم و شروع کرديم. دوست داشتيم بهترين‌ها را به تيم بياوريم تا نشان دهيم براي اسم پرسپوليس ارزش قائليم. همچنين نژادفلاح که بايد با اين انتقال موافقت مي‌کرد، با من تماس گرفت و حتي مرا به اسم کوچک صدا زد و گفت تا چهارشنبه مهلت دهيد. او گفت موافق انتقال تيم به مشهد است اما بايد امضاي هيات مديره را هم بگيرم. گفت امضاها تشريفاتي است. آقايان شمس و رمضاني هنگام اين مکالمه در دفتر نژادفلاح بودند و شاهد حرف‌هايم هستند. نژادفلاح گفت: شما هزينه‌هايت را انجام بده و بدان که قضيه حل شده است اما بعد از اين تماس تلفني ديگر خبري از او نشد. سپس متوجه شدم آقايان با راه‌آهن براي واگذاري امتياز تاسيسات دريايي وارد مذاکره شده‌اند. البته وقتي ديدند راه‌آهن امتياز را نمي‌خرد دوباره سراغ ما آمدند ولي باز هم امتياز تيم را به ما ندادند تا چند هفته‌ ما را سر کار گذاشته باشند.

اوليازاده در ادامه به مذاکره با باشگاه گيتي‌پسند اصفهان براي خريد تيم دوم اين باشگاه اشاره کرد و گفت: طاهري (مديرعامل گيتي‌پسند) تماس گرفت و گفت حسين طيبي را هم به اضافه تيم گيتي‌پسند نوين به شما مي‌دهيم. ما هم به عشق آوردن اين بازيکن مشهدي به شهرمان و همچنين تيمداري به اسم پرسپوليس موافقت کرديم که 290 ميليون براي طيبي بپردازم. به همين دليل مبلغي را نقدي داديم و بقيه‌اش را چک کشيديم که حاضرم تصويرش را در رسانه‌ها منتشر کنم اما بعد از طريق کميته‌ فوتسال متوجه شديم که حسين طيبي اصلا نمي‌تواند براي ما بازي کند و آقايان براي فريب ما و اين که ما را پاي قرارداد بکشند، از اسم اين بازيکن استفاده کرده‌اند. ما هم چون ناشي بوديم باور کرديم. با اين حال الان دستمان را بالا برده و مي‌گوييم سرمان کلاه رفته است!

او در ادامه با اشاره به اين که مديرعامل گيتي‌پسند از حساب شخص‌اش براي ردوبدل شدن پول‌ها استفاده مي‌کرد، افزود: من به او اعتراض کردم و گفتم بايد پول‌ها را به حساب باشگاه واريز کنم اما طاهري شماره حساب شخصي‌اش را به من داد. حتي اجازه ندادند به مراسم قرعه‌کشي ليگ هم بياييم تا ماجراي واگذاري امتياز رسانه‌اي نشود. به هر حال طاهري هم فردي است که مي‌خواهد منافع باشگاهش را در نظر بگيرد اما آدم‌هايي مثل جواهري و نژادفلاح، مدير کل ورزش استان‌هاي اصفهان و تهران با دو تُن ادعا از يک مجري تلويزيوني ترسيدند و اجازه اين انتقال را ندادند.

اوليازاده مدعي شد: آقايان نژادفلاح و جواهري از "عادل فردوسي‌پور" ترسيدند و گفتند اين مجري مثل پروژه انتقال نفت به اراک به انتقال تيم‌هاي فوتسال به مشهد هم گير خواهد داد و آبرويمان را مي‌برد! مگر مي‌خواستند به من ترياک بفروشند که آبرويشان برود؟ همچنين باشگاه گيتي‌پسند بندي را در قرارداد آورده بود که توسط آن مبلغ 150 ميليون تومان ما را در حال حاضر در اختيار خودش در آورده و پس نمي‌دهد! بر اساس اين بند اگر امتياز تيم گيتي‌پسند نوين به ما واگذار نشود، مي‌توانند پول ما را نگه دارند! آقايان مي‌خواستند با پول ما به جام باشگاه‌هاي آسيا بروند و در ژاپن خرجش کنند. نمي‌دانستم اين برنامه‌ها را مي‌خواهند برايمان پياده کنند و فکر مي‌کردم فوتسال رشته پاکي است.

اوليازاده در ادامه مدعي شد: طاهري گفت با حسين شمس همکاري نکن و گيتي‌پسند را بخر. او گفت اگر گيتي‌پسند را بخري، حمايت فدراسيون فوتبال را هم خواهي داشت؛ چرا که فدراسيون دست ما اصفهاني‌هاست! او گفت شمس کلاهبردار است اما ديديم چه کسي فريبکار بود. با اين همه تا آخرش مي‌مانم و اهل شکست و نااميدي نيستم. حتي 10 برابر بيشتر هزينه مي‌کنم و به فوتسال برمي‌گردم اما اجازه نمي‌دهم حق افراد مظلوم پايمال شود. چرا آقايان ما را سر کار گذاشتند؟ بازيکنانم وقتي ماجرا را فهميدند، در تمرين گريه مي‌کردند. نژادفلاح و جواهري با اين همه ادعا مي‌گويند از فردوسي‌پور مي‌ترسيم. مگر مي‌خواستيد ترياک جابه‌جا کنيد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها