کد خبر: ۱۵۸۵۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم تراکتورسازي گفت: کار من پاسخ دادن به شايعات نيست.
مجيد جلالي درباره بخشيدن ميثم بائو و محسن حسيني گفت: جلسه اي در باشگاه برگزار شد که خروجي اش بازگشت اين دو بازيکن به تمرينات تيم بود.

به گزارش اوج ، او در پاسخ به اين سئوال که گويا باشگاه جريمه سنگيني براي اين دو بازيکن در نظر گرفته گفت: من در جريان اين موضوع نيستم و به نظرم همه چيز حل شده است.

سرمربي تراکتورسازي درباره اينکه گفته مي شود او رابطه خوبي با بازيکنان سرشناس تيمش ندارد و اينکه محمد نصرتي به خاطر قرار نگرفتن در ترکيب اصلي تيم در بازي مقابل مس به او اعتراض کرده، گفت: نمي دانم اين اخبار از کجا مطرح مي شود. درست نيست که بخواهم درباره هر شايعه اي که مطرح مي شود، حرف بزنم. کار من به عنوان سرمربي تيم چيز ديگري است و اگر اوضاع به همين منوال باشد، شايد مدتي مصاحبه نکنم.

او درباره اظهارات سرمربي مس مبني بر اينکه تراکتورسازي مثل 30 سال قبل بازي مي کند، اعلام کرد: اين نظر آقاي ياوري است و بنده حرفي در اين مورد ندارم

جلالي در پايان درباره قرعه تيمش در جام حذفي گفت: هدف ما از حضور در جام حذفي و ليگ برتر قهرماني است. مي دانم که هواداران تراکتورسازي از تيمشان انتظار قهرماني دارند و ما تمام تلاشمان را مي کنيم تا انتظار آنها را برآورده کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها