کد خبر: ۱۵۸۵۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رأی عدم اعتماد به سه نفر از وزرای پیشنهادی، به معنای تقابل مجلس با دولت نیست، گفت: اگر وزرایی که مجددا به مجلس معرفی می‌شوند در فتنه نقش داشته باشند، مجلس ایستادگی خواهد کرد.
حسین نجابت نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم رأی اعتماد مجلس به برخی از وزرای پیشنهادی دولت به دلیل نقش آنها در فتنه سال 88 گفت: موضوع فتنه سال 88 مسأله سرنوشت سازیست و در مسائل راهبردی کشور مهم و تأثیرگذار است و عدم رأی اعتماد مجلس به برخی از آنها، انعکاس همین اهمیت راهبردی است.

وی افزود: عملکرد مجلس در رأی اعتماد به کابینه قابل قبول بود و اکثریت نمایندگان که در صلاحیت به قطعیت می‌رسیدند، آن را در رأی خود اعمال می‌کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: چنانچه دولت بار دیگر وزرایی را برای تصدی وزارتخانه‌های باقیمانده به مجلس معرفی کند که شبهه نقش‌آفرینی در فتنه 88 در آنها وجود داشته باشد مجلس قطعا در برابر این موضوع ایستادگی خواهد کرد و همانطور که مجلس تعامل خوبی را با دولت یازدهم داشته دولت نیز باید وزرای معتدلی را برای وزارتخانه‌های آموزش‌و‌پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند.

نجابت خاطرنشان کرد: عدم رأی اعتماد به سه وزیر دولت به هیچ عنوان به معنای تقابل مجلس با دولت نیست و میانگین بالای رأی مثبت نمایندگان به کابینه نیز مؤید همین موضوع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها