کد خبر: ۱۵۸۴۳۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
دو بازیکن اسپانیایی بوریرام در حدود 60 درصد گل‌های این تیم را در لیگ به ثمر رسانده‌اند و هماهنگی بسیار خوبی باهم دارند.
 به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال ایران چهارشنبه در ورزشگاه آزادی از دور رفت پیکارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از بوریرام تایلند پذیرایی خواهد کرد.

نماینده کشورمان در مقابل این حریف جنوب شرق آسیا بدون شک به دنبال ارائه یک بازی خوب است و اولین کار برای مهار این رقیب از کار انداختن خط هافبک قدرتمند بوریرام است.

در این خط بازیکنی نظیر کارملو گونزالس حضور دارد که بدون شک خطرناک‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

بوریرام در خط حمله خود هم یک مهره زهردار و خطرناک به نام خاویر پاتینیو دارد که یک بازیکن دورگه اسپانیایی - فیلیپینی محسوب می‌شود.

این بازیکن 25 ساله موفق شده در 16 دیداری که به میدان رفته 12 گل به ثمر برساند و هماهنگی خوبی با گونزالس 16 گله دارد.

این دو بازیکن در مجموع 28 گل در لیگ تایلند برای بوریرام به ثمر رسانده‌اند و این درشرایطی است که این تیم در لیگ 48 گل وارد دروازه حریفان کرده است. به بیان ساده‌تر این دو بازیکن در حدود 60 درصد گل‌های بوریرام را به ثمر رسانده‌اند.( 58.3 درصد)

بدون شک مهار این دو بازیکن کلید پیروزی استقلالی‌ها و درنهایت صعود آبی‌های ایران به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

خاویر پاتینیو برخلاف گونزالس تاکنون در لالیگا به میدان نرفته و در لیگ دسته دوم اسپانیا و در تیم‌هایی مانند خه‌رس و کوردوبا سابقه بازی دارد.

اوج هماهنگی این دو بازیکن در دیدار بوریرام مقابل چونبوری تیم سوم لیگ تایلند بود که بوریرام موفق شد با نتیجه چهار بر یک در خانه حریف به برتری برسد.

در این بازی پاتینیو و گونزالس بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و هر کدام یک گل را وارد دروازه حریف کردند.

در دیگر دیدار هم پاتینیو موفق شد در بازی با موانگ تونگ یونایتد نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش با نتیجه دو بر یک پیروز شود که پاتینیو هر دو گل این تیم را به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها