کد خبر: ۱۵۸۳۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سپاهان در دو هفته متوالي دو باخت عجيب آورد که باخت به فجرسپاسي در شيراز کمي عجيب‌تر بود. سپاهان که بازيکن‌هاي بزرگي را به خدمت گرفته است حالا خيلي راحت امتياز از دست مي‌دهد.
در همين رابطه با هادي عقيلي کاپيتان اين تيم صحبت کرديم تا علل ضعف سپاهان را از زبان او بشنويم. هادي عقيلي در اين زمينه به سايت گل گفت: ما در بازي با فجر در نيمه اول خيلي خوب بوديم اما در نيمه دوم فوق‌العاده بي‌تجربه بوديم و هرچقدر هم گفتيم و گفتند نفرات ما انفرادي کار خودشان را مي‌کردند با اين که ما در بازي با فجر يک بر صفر جلو بوديم باز هم جوري حمله مي‌کرديم که ضدحمله مي‌خورديم و اين براي يک تيم بزرگ بد است در نيمه دوم هم آنها با انگيزه بسيار به زمين آمدند و توانستند از اشتباهات ما استفاده کنند و بازي را ببرند.

عقيلي در ادامه گفت: مطمئنا بايد يک فکر اساسي کرد و خودمان را نبايد گول بزنيم که خوب بازي کرديم و باختيم. ما مدام داريم ضدحمله مي‌خوريم و اين مدل بازي کردن اشتباه است هميشه مدافعان تيم تنها هستند و روبه‌روي سه، چهار خط حمله حريف قرار مي‌گيرند. من فکر مي‌کنم چون تغييرات زيادي در تيم ايجاد شده ما هنوز هماهنگ نيستيم.

عقيلي در پايان گفت: فکر کنم ديگر وقت نيست و اگر بخواهيم مدام بگوييم وقت است فايده‌اي ندارد. حالا وقتش هست که بگوييم وقت نيست و با جديت بازي‌ها را دنبال کنيم و فقط به دنبال پيروزي باشيم. من فکر مي‌کنم کادرفني خوب و بازيکن‌هاي خوبي که در اختيار داريم و مديريت موفق سپاهان همگي بايد با هم اتحاد داشته باشيم و با تمام وجود تلاش کنيم براي موفقيت تيم سپاهان چرا که موفقيت کمترين حق براي سپاهان است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها