کد خبر: ۱۵۸۳۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
محمود ياوري سرمربي باتجربه مس کرمان نارضايتي خود را از گفت‌وگوي مجيد جلالي اعلام کرد.
جلالي مسي‌ها را به وقت‌کشي سازمان يافته متهم کرده و از فدراسيون خواستار اين است که اقداماتي در مورد اين موضوع انجام دهند.

اولين امتياز تاريخ مس کرمان در تبريز مقابل تراکتور به دست آمد. تبريک مي‌گويم آقاي ياوري!

البته من با تيم‌هاي مختلف در تبريز امتياز گرفته‌ام ولي خب مس اولين بارش بود که در تبريز امتياز گرفت اين به خاطر بازي خوب بچه‌ها بود و همدلي که در بين بچه‌ها به وجود آمده بود باعث شد که بچه‌ها با تمام توانشان بازي کنند و به اين امتياز ارزشمند برسند.

جلالي گفته شما وقت‌کشي کرده‌ايد. آيا اين درست است؟

ما آقاي جلالي را به عنوان مربي علمي قبول داريم ولي بد نيست ايشان به بازي تيم خودشان دقت کنند و ببيند که تيمشان به سبک 30 سال پيش بازي مي‌کنند. آنها از هر جا توپ را تصاحب مي‌کردند سانتر مي‌کردن همه من را مي‌شناسند و مي‌دانند ياوري اهل امتياز گرفتن با ذلت نيست. بچه‌هاي تراکتورسازي خيلي محکم فوتبال بازي مي‌کردند و حتي دو تا از بازيکن ما را مصدوم کردند و به کمک بقيه از ورزشگاه به هتل و سپس به فرودگاه رفتند.

پس شما مي‌گوييد آقاي جلالي در اين زمينه اشتباه مي‌کند؟

قطعا همين‌طور ا ست من انتظار دارم آقاي جلالي کمي منطقي‌تر باشد ور روي تيمشان بيشتر تمرکز کند چرا که ما ايشان را قبول داريم و اميدوارم در تراکتور هم نتيجه بگيرند. اگر در دقيقه 90 ادينهو از خود گذشتگي مي‌کرد ما فرصت دو به تکمان تبديل به گل مي‌شد و با 3 امتياز به کرمان برمي‌گشتيم.

البته بعضي از تراکتوري‌ها انصافا در تمام بازي فيرپلي را رعايت کردند.؟

جا دارد ياد کنم از علي کريمي که واقعا پهلوان است او بدون توجه به حرف‌ها پيش قراول بازي جوانمردانه بود علي کريمي الگويي است براي فوتبال و فوتباليست‌هاي ما، او نشان داده است که آدم بزرگي است

مثل اينکه مس به هماهنگي لازم رسيده است؟

خب من در ابتداي فصل هم به شما گفتم اين تيم نياز به زمان دارد تا من افکار تاکتيکي خود را پياده کنم و فکر مي‌کنم رفته رفته به اين هماهنگي نزديک شده‌ايم و اميدوارم در ادامه بتوانيم با برد اين نويد را به هوادارانمان بدهيم که مس مي‌تواند روزهاي خوبي را تجربه کند.

البته شما خودتان از عدم رعايت فيرپلي توسط پرسپوليس ضربه خورديد؟

به نکته خوبي اشاره کرديد من يک بار ديگر هم به آقاي جلالي مي‌گويم ما خودمان زخم خورده بازي غيرمنصفانه هستيم بنابراين هيچ وقت خارج از فيرپلي بازي نمي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها