کد خبر: ۱۵۸۳۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم آماده نفت تهران در اين چند بازي ابتدايي ليگ براي نفت يا گل زده و يا پاس گل داده است. رضا نوروزي که زماني ملي‌پوش بود و بر اثر مصدوميت از تيم ملي دور شد حالا اميدوار است با گلزني‌هاي پياپي خود کي‌روش او را ببيند و دوباره به تيم ملي برسد.
رضا نوروزي که سابقه آقاي گلي را در کارنامه خود دارد خود را جدي‌ترين مدعي آقاي گلي اين فصل مي‌داند. مصاحبه سايت گل با اين مهاجم آماده را بخوانيد.

استقلال صنعتي را در اهواز برديد.

خب خيلي بازي خوبي بود البته بايد بگويم هوا خيلي گرم بود و اين کار ما را سخت کرده بود. هر دو تيم براي 3 امتياز آمده بودند اما خب ما با تاکتيکي که در پيش گرفته بوديم توانستيم در همان نيمه اول 3 گل بزنيم و کار را تقريبا تمام کنيم اما در نيمه دوم با پنالتي که داور براي آنها گرفت و گل مبعلي کار خطرناک شد و باز هم با فشاري که روي استقلال آورديم اين خطر خيلي طولاني نشد و توانستيم گل چهارم را بزنيم و توانستيم در نهايت بازي را ببريم.

تو در اين بازي 2 گل زدي، واقعا شم گلزني بالايي داري. از گل‌هايت بگو؟

من روي يکي از گل‌ها با مهرداد يک دو کردم و توانستم توپ را گل کنم و يکي از گل‌ها را با سر زدم که در حرکتي که شروع کردم سهراب بختياري‌زاده جا ماند و توانستم از ضعف او استفاده کنم و توپ را به گل تبديل کنم.

بايد بپذيريم که مدعي آقاي گلي هستي.

اصلا شک نکنيد که من جدي‌ترين مدعي آقاي گلي هستم. سال قبل هم در انتهاي فصل آمدم و ديديد که توانستم در همان چند بازي موفق باشم من با تمام وجود مي‌خواهم بجنگم تا خيلي چيزها را ثابت کنم.

منظورت از خيلي چيزها همان رسيدن به تيم ملي است؟

خب من بعد از مصدوميتم يک سال و نيم از تيم ملي دور ماندم اما اميدوارم با توجه به بازي‌هاي خوبي که انجام دادم به تيم ملي برگردم من آنقدر گل مي‌زنم که کي‌روش مرا ببيند.

به نظر نفت مي‌تواند مدعي باشد؟

الان زود است اما براي هر بازي حکم فينال را دارد و فقط به قهرماني فکر مي‌کنيم اگر بتوانيم اين فينال‌ها را پشت سر هم با موفقيت بگذارنيم و امتيازهاي لازم را کسب کنيم فکر مي‌کنم بتوانيم به هدف‌هاي بزرگمان برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها