کد خبر: ۱۵۸۲۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
فرشاد پيوس مي‌گويد، پرسپوليس امسال خوب بسته شده و با انگيزه جوانان خود پتانسيل قهرماني در ليگ را دارد.
پيشکسوت پرسپوليس درباره ارزيابي خود از پرسپوليس و بازي‌هاي اين تيم در 5 هفته گذشته اظهار کرد: پرسپوليس امسال يک تيم جوان بسته و بايد به اين تيم بها و فرصت داد تا بتواند به اهداف خود برسد. خط دفاع پرسپوليس عملکرد خيلي خوبي داشته و تيم از نظر سازمان دفاعي وضعيت خوبي دارد. بازيکنان به موقع جمع شده و باز مي‌شوند. بازي خوب مدافعان مياني هم باعث شده پرسپوليس کمترين گل خورده را داشته باشد.

به گزارش ايسنا ، وي با اشاره به نياز پرسپوليس به يک هافبک طراح در ميانه ميدان گفت: هم حقيقي و هم دهنوي بيشتر تمايل دفاعي دارند و از کناره‌ها کمتر حرکت مي‌کنند. يک مهاجم خوب بايد 5 موقعيت خوب برايش فراهم شود تا بتواند 2 گل بزند نه اينکه در طول يک بازي فقط يک فرصت خوب داشته باشد.

پيوس با بيان اينکه هواداران بايد به اين پرسپوليس فرصت دهند، گفت: يک پيشنهاد براي دايي دارم و آن هم اين است که از پيام صادقيان پشت مهاجمان استفاده کند چراکه خوب دريبل مي‌کند و مي‌تواند با پاس‌هاي عمقي خود مهاجمان را در موقعيت گل قرار دهد. از همه مهم‌تر اين است که بايد به محمد عباس‌زاده بيشتر فرصت دهند. عباس‌زاده در ساري بازيکن من بود. او قابليت‌هاي زيادي دارد و گلزن خوبي است. ضمن اينکه پشت محوطه خوب خطا مي‌گيرد. به نظر من اگر پرسپوليس با دو مهاجم کاذب بازي کند که بتوانند دفاع حريف را پرس کرده و از همان جلو اقدام به توپ‌گيري کنند، مي‌توانند موقعيت هاي زيادي براي خود ايجاد کنند.

وي گفت: پرسپوليس بايد به دهه 60 و 70 برگردد که با 2 مهاجم بازي مي‌کرد و همان اول بازي به گل مي‌رسيد. به نظر من اين تيم پتانسيل‌هاي بالايي دارد و بيشتر بازيکنان جوان و جوياي نام هستند.

مهاجم گلزن دهه 60 و 70 پرسپوليس و تيم ملي درباره اين صحبت رويانيان که گفته بود امسال از دايي توقع قهرماني نداريم، گفت: حرف رويانيان کارشناسي نيست. هر مربي که به پرسپوليس مي‌آيد بايد از او قهرماني خواست. بهتر است که رويانيان فني صحبت نکند و به کارهاي مديريتي بپردازد. تيم‌هاي پايه و نوجوانان و جوانان پرسپوليس مشکلات زيادي دارند. تيم نوجوانان پرسپوليس به خاطر نبود آمبولانس سه بر صفر بازنده شد. هيچوقت پرسپوليس اينقدر ذليل نشده بود. رويانيان پول خوب خرج مي‌کند اما مديريت باشگاه مشکل دارد.

پيوس با انتقاد از نحوه اداراه آکادمي پرسپوليس گفت: آقاي رويانيان به آکادمي برسد که به نظر من يک کار دهان پرکن است و چندان جدي نيست. همه دوستان خودشان را در اين آکادمي به عنوان مربي انتخاب کرده‌اند. عده‌اي از افراد آمده‌اند که پرسپوليسي‌ نبوده‌اند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا بازيکناني مثل محمد قاضي و کريم انصاري‌فرد در پرسپوليس موفق نبودند، گفت: بازي کردن در پرسپوليس يک هنر است. بعضي بازيکنان فکر مي‌کنند که به محض اينکه به پرسپوليس آمدند مطرح مي‌شوند، اما در اين تيم بايد ثبات داشت تا موفق شد. هر دوي آنها بازيکنان خوبي بودند اما به هر حال هر مربي سليقه خاصي دارد و به اعتقاد من امسال پرسپوليس خوب بسته شده و مي‌توان به اين تيم براي قهرماني درليگ اميد داشت. بازيکنان جوان خوبي در تيم هستند که بايد در کنار باتجربه‌ها باشند و به نظر من دايي اين موضوع را به خوبي مي‌داند و بهترين استفاده را از بازيکنان مي‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها