کد خبر: ۱۵۸۲۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مدير فني استقلال با ناشناخته‌ ناميدن بوريرام مي‌گويد بحث ميان عليپور و قلعه‌نويي تنها به استقلال آسيب مي‌زند.
منصور پور حيدري با تمجيد از روند نتيجه‌گيري استقلال، گفت: از لحاظ نتيجه‌گيري خيلي خوب عمل ‌کرده‌ايم، ولي هنوز به آنچه که مدنظر همه ماست نرسيده‌ايم. با اين حال جاي خوشحالي دارد که با وجود اين که هنوز به آمادگي 100 درصد نرسيده‌ايم، از لحاظ نتيجه‌گيري موفق هستيم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا گلزني اکبر پور براي داماش، ناشي از برخورد قلعه‌نويي با او بود، بيان کرد: سياوش اکبرپور از بازيکناني است که سال‌ها در استقلال زحمت کشيده‌ است و انتظارات از او بالاست. به هر حال وقتي تعويضي در تيم صورت مي‌گيرد براي باز کردن گره بازي است و قلعه‌نويي هم از او در آن بازي چنين توقعي داشته ، طبيعتا برخورد قلعه‌نويي با اکبرپور جواب داده و اکبرپور هم از آن دسته بازيکناني است که قابليت‌هاي زيادي دارد و به همين دليل در کارش موفق شد.

مدير فني استقلال در ادامه با اشاره به ديدار پيش روي تيمش برابر بوريرام تايلند، اظهار کرد: بازي‌هاي آسيايي از ابتدا، هدف استقلال بوده است. تيم ما شانس بالايي براي قهرماني در آسيا دارد و اگر مصدومان ما مثل تيموريان، بيگ زاده و ساموئل به اين ديدار برسند، وضعيت ما متفاوت خواهد شد. متاسفانه شناخت کافي از بوريرام نداريم، چرا که فيلم بازي‌هاي آنها به راحتي به دست ما نمي‌رسد، اما با تلاش‌هاي ماجدي و عالمي ، شناخت نسبي‌اي از آنها پيدا کرديم. آنها از بازيکنان خوبي برخوردارند و اگر آرامش‌مان را برابرشان حفظ کنيم، مي‌توانيم آنها را شکست دهيم و به سمت قهرماني پيش برويم. به هر حال کادر فني استقلال در تلاش است تا تيم را براي اين ديدار آماده سازد.

او در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا مسائل اخير مابين قلعه‌نويي و عليپور مي‌تواند به استقلال آسيب بزند، اظهار کرد: در شرايط حساس اين روزهاي استقلال، جاي اين بحث‌ها، الان نيست. اصلا بحث در اين باره، در اين مقطع به صلاح نيست. جز قلعه‌نويي‌، مربيان ديگري هم به توپ ها ايراد گرفته‌اند و اصلا من تعجب کردم که چرا عليپور در اين باره دخالت کرد، چرا که اصلا اين مساله به او ارتباطي نداشت. استقلال اين روزها آرامش مي‌خواهد و اين صحبت‌ها جز آسيب‌ براي استقلال که چهارشنبه نماينده ايران است، چيزي ندارد.

پورحيدري در پاسخ به اين سوال که شايعات پيرامون اختلاف نظر شديد ميان قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده ايجاد شده است و عده‌اي مي‌گويند تشکر قلعه‌نويي از حمايت نجف نژاد، اعتراض او به فتح‌الله‌زاده است ، گفت: من اصلا اين صحبت را قبول ندارم. آقاي نجف نژاد، رييس هيات مديره استقلال است و اگر هم چيزي فتح‌الله‌زاده نگفته‌ به دو دليل است. اول اين که آقاي نجف نژاد به نيابت از مجموعه مديريتي استقلال صحبت کرده، دوم اين که فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد در آرامش از قلعه‌نويي دفاع کند. او در فدراسيون پيگير ماجراي توپ استقلال است و هيچ اختلافي وجود ندارد. همه در تلاشيم تا مشکلاتي را که به دليل کمبودها ايجاد شده را حل کنيم. من به شما به جرات مي گويم که اختلافي ميان فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي نيست و درباره توپ هم نبايد فراموش کرد که با خوب نبودن توپ‌ها، بازيکنان به مربي غر مي‌زنند و سرمربي هم مدافع آنهاست و هيچ مساله‌ مشخصي وجود ندارد.

عضو هيات مديره استقلال در پايان با مهم شمردن نقش هواداران استقلال در بازي اين تيم برابر بوريرام ، تصريح کرد: حضور هواداران در اين شرايط به آرامش استقلال کمک مي‌کند و آنها همواره در شرايط سخت حامي ما بوده‌اند . از آنها مي‌خواهم تا در ورزشگاه حاضر شوند و با تشويق‌هاي 100 هزار نفري خود به ما کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها