کد خبر: ۱۵۸۲۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲

فرج‌الله سلحشور در گفتگو با نسیم: 50 قسمت از سریال 'موسی(ع)' را نوشته‌ایم و تنها 20 قسمت باقی مانده/ در تمام ماه‌هایی که مشغول نگارش بودیم پیشنهادی از طرف مدیران تلویزیون برای تولید نشده و بلاتکلیف هستیم؛ اگر نخواهند سراغ سرمایه‌گذار خارجی می‌روم؛ به شدت هم راغب هستند.

این کارگردان که این روزها نگارش این سریال را در دستور کار دارد، در ادامه به «نسیم» گفت: 

- هدف اصلی من پخش سریال از تلویزیون رسمی خودمان است اما اگر مدیران تلویزیون راضی به همکاری نبودند آن گاه به گزینه هایی مانند شبکه نمایش خانگی فکر می کنیم. به خصوص که کار ما قابلیت جذب اسپانسر را هم دارد. شناختی که من از مخاطب مسلمان دارم حتی جذب سرمایه گذاران کشورهای همسایه را هم ممکن می کند.

- من در یک فاصله ده ساله دو سریال ساختم که در این بین سریال دوم یعنی «یوسف پیامبر» پربیننده‌ترین اثر روی کره زمین است. این را از خودم نمی گویم بلکه مسئولان وزارت خارجه و مسئولان رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی و اصحاب رسانه آن را مطرح کرده اند. این سریال به 15 زبان دوبله شده از روسی و انگلیسی و فرانسوی و ایتالیایی گرفته تا عربی، کردی، اردو، مالایی و ترکی استانبولی.

- شکی وجود ندارد که تهیه کننده غربی به سراغ همکاری با من نمی آید اما بچه شیعه های کشورهای مسلمان به شدت راغب هستند به همکاری با من و امثال من. من پیشنهادم را به صداوسیما داده ام؛ اگر آنها با مفاد پیشنهاد موافق نبودند می روم سراغ سرمایه گذار.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها