کد خبر: ۱۵۸۱۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال دوپینگی بودن ملی‌پوشان وزنه‌برداری گفت: این موضوع مانند آن است که مقابل سد بمب‌گذاری کرده و مدام هشدار دهم که سد در حال خراب شدن است و در نهایت هم خودم بمب را بترکانم.

به گزارش 598،کوروش باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: یک عده به دنبال ضربه زدن به تیم ملی وزنه‌برداری بوده و برای این کار تمام مسیرها را جلو می‌آیند. در این بین وزیر هم در حال تغییر است و برخی به دنبال برنامه‌های خود هستند. از قبل هم کارهایشان را کلید زده بودند و به دنبال سرانجام آن هستند.

وی با بیان اینکه ارجح‌ترین موضوع سربلندی وزنه‌برداری است اما برخی از دوستان به دنبال منافع شخصی هستند، در خصوص شایعه دوپینگی بودن برخی از وزنه‌برداران تیم ملی گفت:‌ استناد من به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری است و تا زمانی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این زمینه چیزی را اعلام نکند من چنین چیزی را نمی‌پذیرم تا این لحظه هم در این مورد نه نامه‌ای آمده و نه خبری هست.

باقری یادآور شد: فقط بدانید کسانی که از یک ماه پیش چنین برنامه‌ای را کلید زده‌اند حتما در جاهای دیگر فعالیت‌هایی کرده‌اند. فقط امیدوارم موفق نشوند، اینها کسانی هستند که در این کار تبحر دارند و کسانی پشت آنها هستند که با چنین مواردی آشنا هستند. وقتی هم که عده‌ای یک ماه هست مدام چنین حرفی را می‌زنند، بنده دچار تردید می‌شوم. این موضوع مانند آن است که مقابل سد بمب‌گذاری کرده و مدام هشدار دهم که سد در حال خراب شدن است و در نهایت هم خودم بمب را بترکانم و اعلام کنم که از قبل هشدار داده بودم.

وی تأکید کرد: فکر می‌کنم این افراد هم چنین برنامه‌ای دارند و دید من به آنها همین موضوع است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شایعاتی که پشت سر سهراب مرادی وجود دارد تصریح کرد: سهراب به همراه شریفی و زارعیان به خاطر مصدمیت اردوی تیم ملی را ترک کردند که اتفاقا مرادی و زارعیان با آغاز دور جدید تمرینات به اردو اضافه شدند.

وی افزود: در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به هیچکس داروی غیرمجاز نمی‌دهیم و اگر هم تست کسی مثبت اعلام شود، اتفاق دیگری افتاده است. قبل از اعزام به مسابقات هم همواره از تمام نفرات آزمایشات لازم به عمل آمده است.

باقری عنوان کرد: امیدوارم مرادی تا قهرمانی جهان خود را به آمادگی مطلوب برساند چراکه حدود دو ماه فرصت داریم. اتفاقا او یکی از منضبط‌ترین ملی‌پوشان است و در این رابطه با وی هیچ مشکلی ندارم.

وی ادامه داد: احتمالا این دوستان ارتباطاتی دارند که کوروش باقری و سایرین ندارند و حتما کارهایی کرده‌اند که منتظر چنین اتفاقی هستند. امیدوارم دوپینگ کسی مثبت اعلام نشود اما این صحبت‌ها و تحرکات شائبه انگیز است، پس حتماً بمبی کار گذاشته‌ام که منتظر ترکیدن آن هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها