کد خبر: ۱۵۸۰۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل ملوان و چند بازي گذشته هر وقت شوتي زدم و در آستانه ورود به گل بوده به سر و کله بازيکنان حريف خورده است.
غلامرضا رضايي ابتدا در خصوص بازي مقابل ملوان بندر انزلي و پيروزي مقابل اين تيم اظهار داشت: با توجه به باختي که مقابل سايپا داشتيم بسيار آماده بوديم تا با يک برد دوباره به کوران حضور در جمع بالانشينان برگرديم و هر چه سريعتر شوک به وجود آمده را فراموش کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: ما مقابل ملوان جوان و با انگيزه به خوبي بازي را کنترل کرديم اما متاسفانه اخراج بازيکن ما کمي برنامه‌هاي تيمي را عوض کرد چون بايد محتاط‌تر بازي مي‌کرديم.

رضايي تاکيد کرد: اما بچه‌هاي ما در نيمه دوم به نظرم دوبرابر نيمه اول دويدند تا حدي که جاي خالي يک بازيکن ما چندان حس نشد، ما هدفمان برد بود که به آن رسيديم.

وي خاطر نشان کرد: متاسفانه هفته قبل مريضي بدي گريبانگير من شد و سه روز هم نتوانستم تمرين کنم. به همين دليل طبيعي است که صددرصد آماده نبودم تا در ترکيب اصلي قرار بگيرم. اما اميدوارم با توجه به اينکه در نيمه دوم به ميدان آمدم جواب اعتماد کادر فني را داده باشم.

وي در خصوص عدم گلزني خودش نيز گفت: ما بايد در بازي مقابل ملوان حداقل سه يا چهار گل بدون غرور و اين حرف‌ها مي‌زديم اما نشد. من گلزني را دوست دارم اما متاسفانه هر وقت شوتي مي‌زنم با خوردن به سر، پا و کله حريف وارد دروازه حريف نمي‌شود، نمي‌دانم قستم چيست؟! در بازي مقابل ملوان قبل از اينکه عاليشاه گل را بزند در شرايطي که تعادل و سوار توپ نبودم به سمت دروازه حريف شوت زدم وحتي توپ هم در آستانه گل شدن بود اما ناگهان به پشت کله حريف خورد اما خدا را شکر مقابل پاي عاليشاه افتاد. مهم برد پرسپوليس بود.

مهاجم قرمزپوشان درباره عملکرد خطوط دفاعي نيز تاکيد کرد: ما کل تيم از نفر اول خط حمله گرفته تا درون دروازه در ساختار دفاعي خوب کار مي‌کنيم و مزدش هم گل نخوردن است و در بازي مقابل سايپا به نظرم آن شوت ما را غافلگير کرد ولي همه چيز تمام شده و بايد به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم. ما شب گذشته در نيمه اول کمي خوب نبوديم اما در نيمه دوم بهتر شديم و من معتقدم مي‌توانيم باز هم بهتر بازي کنيم.

رضايي درباره درخشش جوانان و سختي کار خودش نيز گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که جوانان در پرسپوليس مي‌درخشند اين براي من جاي بسيار خوشحالي دارد. من هم مطمئن باشيد تمام تلاشم را مي‌کنم تا بتوانم به پرسپوليس کمک کنم .هدف من سربلندي پرسپوليس است البته چون مي‌خواهم به جام جهاني هم بروم سعي مي‌کنم در بازي‌هاي بعدي طلسم گل نزدنم را بشکنم.

وي در پايان درباره حمايت هواداران نيز گفت: هواداران نياز به تعريف و تمجيد من ندارند، انها به خوبي فوتبال را مي‌فهمند و حمايتشان در شب گذشته باعث شد تا بازيکنان فعل خواستن را خوب صرف کنند. البته اتفاقاتي مانند قطعي برق هم افتاد که آن هم ديگر به ورزشگاه ربط داشت نه به ما ولي در کل به نظرم برد مقابل ملوان که ما را در بالاي جدول نگه داشت خيلي زود بايد فراموش شود چون راه سختي را در پيش داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها