کد خبر: ۱۵۸۰۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
تيم ملي زير 17 سال ايران روز گذشته براي برگزاري اردوي آماده‌سازي وارد تاشکند شد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، داود پرهيزگار سرپرست تيم ملي زير17 سال در مورد استقبال نمايندگان سفارت ايران در تاشکند و فدراسيون فوتبال ازبکستان خبر داد.

وي در اين مورد گفت: تيم ملي زير17 سال ايران براي برگزاري اردويي چند روزه به تاشکند آمده و قصد دارد سه بازي دوستانه با تيم ملي زير17 سال ايران داشته باشد. اين اردو در راستاي آماده سازي براي جام جهاني زير17 سال امارات است. ازبکستان هم که سال گذشته قهرمان آسيا شده، حريف مناسبي براي تيم ملي زير17 سال محسوب مي شود.

سرپرست تيم ملي درمورد آماده سازي تيم ملي گفت: ايران پس از آنکه در رقابت‌هاي مرحله مقدماتي توانست به همراه تيم هاي ازبکستان، ژاپن و عراق به جام جهاني 2013 امارات صعود کند، به فاصله دو هفته پس از پايان مسابقات تمريناتش را براي شرکت در جام جهاني آغاز کرد و زمستان سال گذشته در رقابت‌هاي جام جهاني کوچک روسيه حضور پيدا کرد. اين رقابت‌ها با حضور تيم هايي بود که دو سال از ما بزرگتر بودند و در بين 16 تيم حاضر در جام جهاني توانستيم هفتم شويم. ايران با تيم هاي قزاقستان، ترکيه،فنلاند، ايتاليا و اسلوواکي بازي کرد. يک اردوي يک هفته اي هم در امارات داشتيم و پس از آن به دعوت فدراسيون ازبکستان به تاشکند آمده ايم تا سه بازي دوستانه با تيم ملي اين کشور داشته باشيم. اميدواريم که اين سه بازي براي تيم ملي زير17 سال درراه آماده سازي مفيد به فايده براي هر دو تيم باشد.

پرهيزگار در پايان گفت: برنامه ريزي هايي انجام شده توسط فدراسيون ازبکستان به اين ترتيب است که ايران طي روزهاي يکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هفته جاري به مصاف تيم ملي زير17 سال ازبکستان خواهد رفت و همه بازيها در ورزشگاه جار تاشکند انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها