کد خبر: ۱۵۸۰۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه نفت تهران از سازمان ليگ برتر فوتبال خواست تا طبق قولي که داده، اجازه دهد که بازي اين تيم برابر پرسپوليس در ورزشگاه تختي برگزار شود.
منصور قنبرزاده درباره مکان برگزاري ديدار آينده تيمش در ليگ برتر برابر پرسپوليس عنوان کرد: سازمان ليگ قول داده که اين بازي در ورزشگاه تختي برگزار شود و من از مسئولان اين سازمان مي‌خواهم که سر قول خود بايستند.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: با شناختي که از سازمان ليگ و شخص مهدي تاج دارم، مي‌دانم که عزم آنها براي برگزاري بازي در تختي جزم است. اميدوارم که آنها روي اين مساله پافشاري کنند تا شائبه‌اي پيش نيايد.

قنبرزارده در ادامه درباره پيروزي‌هاي پي‌درپي تيمش هم گفت: خدا را شکر اوضاع تيم خوب است. هدف‌گذاري ما اين بود که از هر پنج بازي هشت تا 10 امتياز بگيريم که اکنون به اين هدف رسيده‌ايم و اين روند مستلزم استمرار است. از سوي ديگر بايد کاري کنيم که بازيکنان ما دچار غرور نشوند، چون تيم ما جوان است و جوان‌ها نيازمند مراقبت‌هايي هستند.

مديرعامل نفت تهران در ادامه و در واکنش به تصميم مصطفي سيفي، بازيکن فصل گذشته اين تيم براي شکايت از باشگاه نفت اظهار کرد: اين بازيکن وقتي به نفت آمد، مصدوم بود و به همين دليل هم از سوي باشگاه مس کنار گذاشته شد. دو روز مانده به پايان فصل نقل‌وانتقالات فصل دوازدهم مساله قرارداد با سيفي پيش آمد که به دليل مصدوميت با او قرارداد مشروط بستيم.

قنبرزاده ادامه داد: براي اين که از وضعيت سيفي مطلع شويم، او را به دو مرکز معتبر تهران فرستاديم تا مورد آزمايش قرار گيرد که هر دو مرکز مصدوميت او را تاييد کردند اما او اين نتايج را قبول نداشت. در نهايت قرار شد که در نامه‌اي محرمانه از فدراسيون پزشکي، ورزشي بخواهيم که درباره او نظر دهد. سيفي در اين فدراسيون مورد معاينه سه پزشک معتمد قرار گرفت که در نهايت در نامه محرمانه ديگري به ما اعلام کردند، مينيسک پاي سيفي 70 درصد پارگي دارد.

وي افزود: نهايتا تصميم گرفتيم که با سيفي قرارداد مشروط ببنديم و به تعداد بازي‌هايي که انجام مي‌دهد، به او پول بدهيم. ما جوانمردي کرديم که با او قرارداد بستيم و تعجب مي‌کنم که چرا چنين حرف‌هايي زده است.

 مصطفي سيفي باشگاه نفت را به انجام عمل ناجوانمردانه در حق او متهم کرده و گفته است که قصد دارد از اين باشگاه شکايت کند.

قنبرزاده در ادامه گفت: دو جلسه با سيفي داشتم و از او تشکر کردم و حتي لوح تقديري به وي دادم. با آن که قرار بود به تعداد بازي‌هايش به او پول بدهيم. ما سقف کامل فصل گذشته يعني نزديک به 400 ميليون تومان به او پرداختيم. اين در حالي است که طبق قرارداد چون مصدوميت او عود کرده بود، بايد ضرر و زيان ما را هم مي‌داد!

وي افزود: قصد نداشتم که مسائل محرمانه پزشکي سيفي را منتشر کنم اما او بيش از حقش از ما پول گرفته است. سيفي با ناجوانمردي حرف‌هاي خلاف واقع زده و براي اين که درسي برايش شود تا دروغ‌پراکني نکند تمام مستندات قراردادش را منتشر در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهم.

قنبرزاده درباره قرارداد سه ساله باشگاهش با سيفي گفت: چون اين بازيکن جزو سهميه زير 28 ساله بود، بايد قرارداد سه ساله مي‌بستيم اما در متمم قرارداد، قرارداد داخلي‌مان را با او که يک‌ساله و مشروط بود به سازمان ليگ ارائه داديم. ضمنا اين که سيفي گفته با او تماسي نگرفته‌ايم، دروغ است چون به صورت حضوري با او صحبت کرديم و به او هم مانند ساير بازيکنان پاداش ويژه پرداختيم.

وي افزود: باشگاه نفت نهايت لطف را در حق سيفي کرده است و متاسفم که او دروغ مي‌گويد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها