کد خبر: ۱۵۸۰۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوب نيست که اينطور در حين بازي برق ورزشگاه قطع مي‌شود.
سيد جلال حسيني در خصوص مصدوميت قبل از بازي‌اش گفت: من در طول هفته گذشته و مخصوصا پس از شکست مقابل سايپا خيلي خوب تمرين کردم اما متاسفانه شب قبل از بازي وضعيتم بسيار بد شد.

به گزارش فارس،وي افزود: با تشخيص پزشکان با متخصصان مشورتي کردم، چون آنها به من مجوز بازي دادند اما با درد بازي کردم و حتي رضا نورمحمدي آماده بود تا اگر من وضعيتم بهتر نشد در ترکيب جايم را بگيرد اما خدا را شکر همه چيز تمام شد و من هم بازي کردم.

حسيني ادامه داد: ما پيروزي خوبي را مقابل ملوان کسب کرديم و حالا بعد از خوشحالي 24 ساعته بايد خوب ريکاوري و استراحت کنيم تا به بازي سخت نفت فکر کنيم.

حسيني ياد آور شد: در بازي مقابل نفت قطعا شناخت گلمحمدي از پرسپوليس و دستيارانش خطرناک است.گل محمدي شناخت کافي از ما دارد و بايد فکري به حال اين موضوع بکنيم. ما بازي بسيار سختي داريم و اميدوارم مثل بازي با ملوان در نيمه دوم با دوندگي همه چيز را ثابت کنيم.

وي در مورد گل نخوردن در بازي روز گذشته نيز گفت: من به دنبال آمار و ارقام نيستم، اگر در بازي با سايپا گل خورديم همه مقصر بودند و اگر گل هم نخورديم همه تلاش کردند. ما بايد به فکر روند موفقيت تيم باشيم.

حسيني درباره قطع برق ورزشگاه نيز گفت: اين اولين بار بود که اين صحنه را در فوتبال ديده بودم البته بعد يک خبرنگار به من گفت اين براي سومين بار است اين اتفاق مي‌افتد. بالاخره ما شايد در آينده ميزبان جام ملت‌هاي آسيا باشيم و بازي‌هاي بين المللي در ايران داريم، خوب نيست اين اتفاق‌ها براي ما بيفتد و بايد از آنها پيشگيري کنيم.

مدافع قرمزپوشان درباره 10 نفره شدن پرسپوليس در بازي برابر ملوان نيز ياد آور شد: بالاخره بر اثر يک برخورد اين اتفاق افتاد و بازيکن ما اخراج شد، اما در نيمه دوم بچه‌ها خيلي خوب به خودشان آمدند و در قبال حرف هاي دايي واکنش نشان دادند. پس از باختي که آورديم فشارهاي زيادي به تيم آمد ولي خدا را شکر با اين برد خيلي از مسائل جبران شد اما در ادامه راه ما کار سختي داريم و بايد با قدرت بيشتر به ميدان برويم و هرگز حريفان را دست کم نگيريم. کارمان بسيار سخت است ولي مطمئن هستم که با سعي و تلاش زياد مشکلي پيش روي ما نخواهند ماند و مي‌توانيم به خواسته خود برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها