کد خبر: ۱۵۸۰۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
هافبک با تجربه مس کرمان پس از تساوي با تراکتور در تبريز اعتقاد دارد حالا بايد از تيمشان در کرمان حمايت شود.

فرزاد حسين خاني حرفهاي جالبي با سايت گل زد. مصاحبه با کاپيتان مس را بخوانيد.

مساوي با تراکتور در تبريز نتيجه خوبي است خيلي سخت بود؟

نه خيلي هم سخت نبود فشار آنچناني روي ما نبود.15دقيقه آخر فشار اوردند اما فوتبالي در مجموع سوار ما نبودند.بازي برابري را از هر دو تيم شاهد بوديم و تساوي يک نتيجه عادلانه بود.

کلاً علاقه اي به بردن و کسب 3امتياز نداريد؟

(مي خندد) راستش اين براي خود ما هم سوال شده است.ما خسته شديم و با تمام وجود به دنبال کسب پيروزي و 3امتياز هستيم. با يک برد مي توانيم دل مردم را شاد کنيم.باور کنيد خودمان هم براي برد له له مي زنيم.

از تيم شما خيلي انتقاد مي شد اما آنقدرها ضعيف نيستيد؟

متاسفانه در شروع فصل هم به شما گفتم خيلي از رسانه از تيم ما انتقاد کردند و خط دفاعي مارا ضعيف جلوه دادند.اما باور کنيد اين را من نمي گويم کارشناسان بزرگ هم اين حرف را زده اند که تفاوت يک بازيکن ليگ يکي با ليگ برتري 60تا 70 روز تمرين است.ما بايد بازي به بازي آن شخصيت تيمي را به دست بياوريم و به اعتماد به نفس کافي برسيم.

مطمئن باشيد بالاخره پاي شجاعي و ادينيو و حسن زاده به گل ميرسد و آنوقت است که تيم ما روي غلطک مي افتد.

تو بازيکني هستي که نوسان زياد نداري و هميشه در يک روند خوب هستي چرا به تيم ملي دعوت نشده اي؟

تيم ملي روابط خاص خودش را مي خواهد.من هميشه سعي کردم دانش اموز باشم و ياد بگيرم و هيچوقت دنبال حاشيه و يک سري روابط و عوامل نرفتم.پيشنهادهايي هم شده اما قبول نکردم و اعتقاد دارم که با تلاش بالاخره مي رسم.کي روش مربي بزرگي است و ديد خيلي بالايي دارد قطعاً من هم به چشم او مي آيم و به تيم ملي مي رسم.

شرايط کلي مس را چطور مي بيني؟

شرايط خوب است اما هنوز آنطور که دل من مي خواهد و دوست داشتم از طرف مردم حمايت نشده ايم.ما بايد کاري کنيم که آنها از ما حمايت کنند و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها