کد خبر: ۱۵۷۶۲۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم جديد آبي‌هاي منچستر، ليگ برتر را به لحاظ ساختاري بهتر از لاليگاي اسپانيا مي‌داند.
آلوار نگردو مهاجم پيشين تيم فوتبال سويا که پس از چهار فصل بازي براي اين تيم اسپانيايي در نقل‌ و‌ انتقالات تابستاني امسال به تيم فوتبال منچسترسيتي ملحق شد، معتقد است ساختار ليگ برتر فراتر از لاليگا است.

به گزارش تسنيم،نگردو گفت: لاليگا آنقدرها هم که خيلي‌ها فکر مي‌کنند جذاب و رقابتي نيست. به نظرم ليگ برتر از اين حيث بهتر است و سازماندهي بهتري شده است.

پيش از اينکه مهاجم تيم ملي فوتبال اسپانيا به منچسترسيتي بپيوندد، مانوئل پيگريني سرمربي پيشين مالاگا هدايت آبي‌هاي منچستر را در ابتداي تابستان امسال به عهده گرفته بود.

مهاجم 27 ساله من‌سيتي در خصوص پيگريني گفت: از زماني که به اين تيم ملحق شدم تاکنون نشنيده‌ام که کسي نظر بدي در مورد پيگريني داشته باشد. او به هر تيمي که رفته عملکرد خوبي از خود ارائه داده است. مانوئل در ويارئال، مالاگا و رئال‌مادريد کارهاي مثبتي انجام داده است.

نگردو در خصوص خسوس ناواس، ديگر مهاجم اسپانيايي منچسترسيتي اظهار داشت: خسوس بازيکن فوق‌العاده‌اي است که با توجه به توانايي‌هايي که دارد، مي‌تواند در ليگ برتر خودي نشان بدهد. سرعت بالاي وي به ما کمک شاياني خواهد کرد.

مهاجم تيم ملي فوتبال اسپانيا در پايان در مورد گرث بيل، هافبک تاتنهام که مورد توجه رئالي‌ها است، خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم بيل در حد کريستيانو رونالدو و ليونل مسي باشد ولي با کيفيتي که او دارد روزي به جايگاه آنان خواهد رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها