کد خبر: ۱۵۷۶۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي فوتبال پرتغال با بيان اينکه «مورينيو ارزشش را ندارد»، از پاسخ دادن به سئوال خبرنگاري در مورد اين مربي خودداري کرد.
تيم ملي فوتبال پرتغال بامداد امروز (پنجشنبه) در ديداري دوستانه ميزبان تيم ملي هلند بود که اين بازي در نهايت با گل ديرهنگام کريستيانو رونالدو در دقيقه 87 با نتيجه تساوي يک بر يک به اتمام رسيد.

به گزارش تسنيم،پس از اتمام اين ديدار خبرنگاران از مهاجم 28 ساله پرتغال در خصوص اتفاقاتي که بين او و ژوزه مورينيو پيش آمده پرسش‌هايي را مطرح کردند که رونالدو ترجيح داد پاسخي به آن‌ها ندهد.

سرمربي پيشين رئال‌مادريد اخيرا در اظهاراتي جنجالي با کنايه به کريستيانو رونالدو عنوان کرد، در ابتداي دوران حرفه‌اي مربيگري‌اش مربي رونالدوي واقعي (رونالدوي برزيلي) بوده است.

رونالدو پس از اتمام اين ديدار در پاسخ به پرسش روزنامه «اوژوگو»ي پرتغال که در مورد آقاي خاص مطرح شد، گفت: ترجيح مي‌دهم در مورد آن فرد (مورينيو) صحبت نکنم چون ارزشش را ندارد. عذرخواهي مرا بپذيريد ولي در مورد اين شخص حرفي براي گفتن ندارم.

سوپر استار کهکشاني‌ها با تمجيد از کارلو آنچلوتي گفت: روش کار آنچلوتي را دوست دارم. او مربي بزرگ و انساني فوق‌العاده است.

رونالدو در خصوص گلزني‌اش به چلسي در جام قهرمانان بين‌المللي گينس اظهار داشت: از گلزني به هر تيمي لذت مي‌برم و همواره تلاش خود را براي تحقق اين مهم بکار خواهم بست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها