کد خبر: ۱۵۷۶۲۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي گفت: هيچ وقت در زمان شکست‌ها بهانه‌اي نياورده‌ام. امروز هم تمام باخت‌ها را به گردن مي‌گيرم اما از همه مي‌پرسم که آيا بايد يا باب‌الحوائج بگوييم و به زمين بازي برويم
غلام پيرواني، عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبري پيش از بازي با سپاهان اصفهان اظهار کرد: بايد حمايت شويم نه اين که دست به دامان ائمه شده و از آنان درخواست کنيم که سقوط نکنيم. تا زماني که تيم فجر مانند ساير تيم‌هاي دولتي مورد حمايت مالي و معنوي قرار نگيرد، نمي‌توان مانند آن تيم‌ها از فجر انتظار داشت.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: من خود را يک مربي عاشق مي‌دانم نه يک کاسب. گفتم نمي‌مانم تا اخراجم کنند؛ اگر چه نااميد نيستم. پنج بازي با پنج تيم بالايي ليگ داشتيم اما هر کس ديگر هم با فجرسپاسي بدون مهره به زمين بازي برود، نتيجه‌ بهتري نخواهد گرفت.

پيرواني تصريح کرد: ممنون تمام تماشاگران هستم اما انصاف بدهيد چرا در بازي مقابل استقلال از 15 هزار تماشاگر 12 هزار نفر فرياد بزنند: "استقلال". اگر فجرسپاسي نباشد آيا استقلال و پرسپوليس به شيراز خواهند آمد؟

پيرواني با بيان اين که براي جذب بازيکنان خوب نيازمند حداقل 700 يا 800 ميليون تومان پول هستيم، خاطرنشان کرد: با يک ميليارد 15 بازيکن جمع کرده‌ايم و تيم توان پرداخت چنين پولي را ندارد.

سرمربي فجر شهيد سپاسي با انتقاد و گلايه از برخي مطالب مطرح شده توسط بعضي از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ادامه داد: بعضي‌ها قلم‌شان هم مشتي‌گري مي‌کند و مردانه روي کاغذ مي‌چرخد، بعضي‌ها هم نه.

غلامحسين پيرواني درباره بازي فردا تاکيد کرد: با يک تيم 70 درصد جوان شده به زمين مي‌رويم و اميد داريم که اين تيم فردا ما را به مقصد برساند؛ اگر چه همچنان مي‌گويم که نياز داريم حمايت‌مان کنند. پادشاهي، علم و طبل و سپاه مي‌خواهد.

وي يادآور شد: ما در هر تمرين با 30 بازيکن تمرين مي‌کنيم که حداقل 10 نفرشان بازيکنان اميد و جوانان هستند. اميدواريم که اين بازيکنان به حدي برسند که فجر را ياري دهند؛ اگر چه تا اين بازيکنان مطرح مي‌شوند تيم‌هاي پولدار سر فجر را مي‌برند. اميدوار هستم روزي برسد که نخواهيم براي ماندن در ليگ برتر دست به دامان ائمه‌اطهار شويم. براي اين هم بايد همه دست به دست هم دهند. اين حرف‌ها بهانه‌جويي نيست. به دليل اين نيست که در چهار بازي تيمم باخته است و حالا مي‌خواهم تقصير را گردن ديگران بياندازيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها